اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رفع تدریجی برخی از محدودیت‌ها در شرایط کرونایی، نیازمند تصمیمات منطقی و قاطع است

استاندار خراسان رضوی بر لزوم اتخاذ تصمیمات درست، منطقی و قاطع برای مقابله با ویروس کرونا و رفع محدویت‌های اعمال شده تاکید کرد و گفت: در بازگشایی حرم مطهر رضوی، ملاحظات لازم از جمله سلامت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود.

رفع تدریجی برخی از محدودیت‌ها در شرایط کرونایی، نیازمند تصمیمات منطقی و قاطع است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص مدیریت ویروس کرونا همه مسئولان استان همدل شده‌ و در این مسیر هماهنگ حرکت می‌کنند و برای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا مفاهمه خوبی در استان شکل گرفت.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا در خراسان رضوی به شکل خوبی مدیریت شد، افزود: اگر بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا درهای حرم‌های مطهر در کشور بسته نمی‌شد، حتما شیوع گسترده‌تر و فراگیرتر ویروس را شاهد بودیم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به این که امکانات پزشکی خراسان‌رضوی محدود است، انتظار می‌رود تجهیزات و امکانات پزشکی از جمله ونتیلاتور به صورت عادلانه در بین استان‌ها توزیع شود.

رزم‌حسینی بر لزوم اتخاذ تصمیمات درست، منطقی و قاطع برای مدیریت ویروس کرونا و رفع محدویت‌های اعمال شده تاکید کرد و افزود: در بازگشایی حرم مطهر رضوی، ملاحظات لازم از جمله سلامت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید مد نظر قرار بگیرد.

در این جلسه معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با تاکید بر اینکه ابعاد ویروس کرونا هنوز به صورت کامل برای محققان شناخته شده نیست، گفت: کشور در خصوص مدیریت ویروس کرونا تاکنون موفق عمل کرده است و شرایط رو به نزولی را شاهد هستیم.

قاسم جان‌بابایی افزود: همانند اعمال تدریجی محدودیت‌ها، رفع این محدودیت‌ها هم باید به تدریج انجام شود، به‌هرحال آثار هر مداخله‌ای باید سنجیده و سپس قدم بعدی برداشته شود.

وی ادامه داد: برای خروج از بحران کرونا یک مسیر پلکانی در حال اجراست تا به نقطه‌ای برسیم که این ویروس به حداقل میزان خود برسد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: با توجه به احتمال درگیر شدن کشور با ویروس‌های مشابه دیگر در آینده تصمیم بر این گرفته شد که کمک مقام معظم رهبری به سمت زیرساخت‌هایی برود که در آینده ممکن است به آن نیاز داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول