اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پلمپ ۸۸۰ واحد صنفی در استان گیلان

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از پلمپ ۸۸۰ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به مقررات و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

پلمپ ۸۸۰ واحد صنفی در استان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد خودروهای بومی در بین شهرهای استان ممنوعیتی وجود ندارد، اظهار کرد: با آغاز طرح فاصله‌گذاری هوشمند، تردد خودروهای با پلاک استان گیلان در بین شهرها آزادشده ولی کماکان خودروها با پلاک غیربومی اجازه ورود به گیلان را ندارند.

وی با تأکید بر کنترل و نظارت پلیس بر درست اجراشدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: نیروی انتظامی در طی این مدت از واحدهای صنفی، نظارت بر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نظارت به عمل‌آورده و در مبارزه با احتکار مصمم بوده و با خاطیان به‌طورجدی برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به توقیف ۹۷۳ دستگاه خودرو در استان گیلان بیان کرد: از روزهای نخست آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور تاکنون ۹۷۳ خودرو توقیف و پنج هزار و ۷۷۰ راننده به علت تردد غیرضروری در بین شهرهای گیلان ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

ملکی مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را لازم‌الاجرا دانست و تصریح کرد: واحدهای صنفی در استان گیلان موظف هستند مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را اجرایی کنند و در طی مدت ۸۸۰ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن مقررات پلمپ شدند.

وی با درخواست از مردم در خصوص همکاری با نیروی انتظامی افزود: از مردم می‌خواهم از سفرهای غیرضروری به گیلان جلوگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی و احیاناً احتکار به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول