اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فارس من| آزمایش بالینی بر روی 2 داروی بهبود کرونا

مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت از آزمایش بالینی بر روی 2 داروی بهبود کرونا خبر داد و گفت: تاکنون نتایج خوبی داشته است.

فارس من| آزمایش بالینی بر روی 2  داروی بهبود کرونا

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در پی درج درخواستی از سوی تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» با عنوان «داروی منسوب به امام کاظم(ع) برای درمان کرونا آزمایش شود»، محمد رضا شمس اردکانی، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت اظهار داشت: در ارتباطی که با متخصصان طب سنتی چین داشتیم آنها تاکید داشتند که 90 درصد بیماران از طریق طب سنتی بهبود یافته‌اند و ما به همین دلیل از وزیر بهداشت درخواست کردیم که از ظرفیت طب سنتی در روند بهبود مبتلایان به کرونا استفاده شود.

وی ادامه داد: تحقیقاتی در این زمینه در برخی از دانشگاهها در حال انجام است و پس از دریافت کد اخلاق نتایج آن در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

*آزمایش بالینی بر روی دو داروی بهبود کرونا

 مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: طب سنتی ایران می‌تواند در کنار طب کلاسیک در درمان کرونا موثر باشد و دو دارو با اخذ کد اخلاق در حال آزمایشات بالینی هستند که تا حالا نتایج خوبی داشته، مرجع هرگونه اظهارنظر در مورد درمان و دارو وزارت بهداشت است.

شمس اردکانی افزود: هرگونه اظهار نظر در فضای مجازی مورد تایید نیست و منتظر نتایج آزمایشگاهی بالینی بر روی داروهای سنتی هستیم که این موضوع توسط سخنگوی وزارت بهداشت و از طریق وزارت بهداشت در آینده اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: توانایی‌های دیگری در کشور ما وجود دارد و آن بحث سبک زندگی است که می‌تواند در این شرایط بسیار خاص و ویژه موثر واقع شود که در فرصت مناسب تری توضیح داده خواهد شد و می‌تواند بسیار بر روند بهبود مبتلایان موثر باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول