اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گونه‌های گیاهی در فضاهای خالی معابر سطح شهر اراک کاشت شود

معاون خدمات شهری شهرداری اراک بر کاشت گونه‌های گیاهی در فضاهای خالی معابر سطح شهر تاکید کرد.

گونه‌های گیاهی در فضاهای خالی معابر سطح شهر اراک کاشت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد عسگری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی عملکردهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در سال گذشته و همچنین سال جاری با اشاره به نزدیک شدن به زمان تأسیس پروژه‌هایی چون تقاطع غیرهمسطح شهید کاوه نبیری و پل شهید صیدی اظهار کرد: ایجاد فضای سبز مناسب در کنار چنین پروژه‌هایی خود به‌تنهایی نقش مهمی در ایجاد فضاهای شهری داشته و ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در این امر مهم بر اجرای با کیفیت و هرچه سریع‌تر انجام فعالیت‌هایی در حال حاضر تأکید داریم.

وی همچنین با توجه به توسعه فضای شهر اراک و احداث تقاطع‌ها و خیابان جدید بیان کرد: کاشت گونه‌های گیاهی مختلف و ماندگار را باید در کنار احداث پروژه‌های مختلف شهری در نظر داشت و مقرر شد طی چند روز آینده فضاهای خالی در معابر که از وجود گونه‌های گیاهی از جمله درختان بهره‌مند نیستند را شناسایی و به‌منظور ایجاد فضای سبز در آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.

عسگری با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: کارگران این سازمان نیز باید توسط پیمانکاران مجهز به امکانات بهداشت فردی شوند تا بتوان از شیوع این ویروس جلوگیری کرد.

در این جلسه کشاورزیان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز نیز با توجه به اهمیت رسیدگی به فضای سبز شهری بیان داشت: واکاری درختان شهر اراک در دو بخش پارک‌ها و معابر که در 6 ماهه دوم سال ٩٨ و ابتدای سال جاری با نظارت کارشناسان مربوطه توسط عوامل اجرایی این سازمان صورت گرفت، در نوع خود بی‌نظیر بوده و حجم عملیات انجام شده نسبت به مشابه سال‌های پیش پیشرفت چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول