اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امکان مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی در طرح اقدام ملی فراهم شد

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به غیرممکن بودن واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی ازامکان مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی از ظرفیت اجرای برنامه‌های بخش مسکن خبر داد.

امکان مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی در طرح اقدام ملی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عرفان مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: پیروابلاغیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع بوده و براساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

وی خاطرنشان کرد:  طبق اطلاعیه صادره وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام اولیه طرح اقدام ملی فاقد ارزش معاملاتی بوده و این ثبت نام به معنی عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی،  فرد ثبت نام کننده واجد شرایط تشخیص داده نشود وبه این ترتیب کد رهگیری و دیگر مدارک فاقد ارزش قانونی است و خرید و فروش آن فقط موجب از میان رفتن سرمایه خریدار می‌شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن  اداره کل راه وشهرسازی کردستان عنوان کرد: امتیاز این قبیل افراد نیز با توجه به ممنوعیت خرید و فروش آن باطل خواهد شددر صورت خرید و فروش واگذاری و انتقال به غیر، تحت هر عنوان، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آنها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

مرادی افزود: در بحث مسکن ملی لازم است به اطلاع مردم شریف استان برسانم در راستای تولید مسکن و کمک به اقشار نیازمند حمایت در این حوزه، با توجه به تمهیدات اندیشیده شده اداره کل راه و شهرسازی کردستان در نظر دارد از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای برنامه‌های بخش مسکن استفاده نموده و با ایجاد هم افزایی،  ضمن کمک به رونق کسب و کار بخش خصوصی،  برنامه‌های بخش مسکن را اجرایی نماید.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: در راستای تحقق این امر مهم و در سالی که به نام جهش تولید مزین است تمام سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی دارای زمین در محدوده شهرها، مالکین واحدهای مسکونی نیمه تمام و دارندگان واحدهای مسکونی تکمیل شده آماده فروش می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک مربوط به ملک مورد نظر آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری در طرح اقدام ملی تا پایان وقت اداری روز شنبه 20 اردیبهشت ماه 99 به این معاونت اعلام نمایند.

مرادی عنوان کرد:در اجرای این طرح،  وزارت راه و شهرسازی مشوق‌های لازم را برای مشارکت کنندگان بخش خصوصی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2330/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول