اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تشکیل قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان اقلید

امام جمعه اقلید با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به مواسات، از تشکیل و راه‎اندازی قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان در راستای کمک به محرومان و آسیب‌دیدگان بیماری کرونا خبر داد.

تشکیل قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسؤولان محلی در سالن فرمانداری برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از محرومان و آسیب‎دیدگان از بیماری کرونا در کشور، از راه‎اندازی قرارگاه مواسات شهرستان اقلید خبر داد.

وی با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی از اهمیت و جایگاه کمک به همنوع در دین مبین اسلام و سفارش‎هایی که در این زمینه شده سخن گفت و بیان کرد: مقام معظم رهبری امر به مواسات فرمودند و طبق فرمایش ایشان و با ابلاغ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، مقرر شد قرارگاه رزمایش مواسات در استان تشکیل شود.

امام جمعه اقلید از همت و همراهی همیشگی خیران و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه های مختلف کمک‌رسانی به هم‌نوع در حوادث و وقایع مختلف قدردانی کرد و گفت: این قرارگاه برای هماهنگی بین مجموعه‎ها و افرادی که تمایل به همکاری و مشارکت در کمک به محرومان و آسیب‌دیدگان دارند، تشکیل شد.

طالبی تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند، اولویت‎بندی و سازماندهی کمک‎ها و توزیع آن‌ها از اهداف اصلی قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه است.

به گزارش فارس، قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان اقلید با فرماندهی امام جمعه، جانشینی فرماندار، دبیری کمیته امداد و عضویت ادارات و نهادها، موکب‎ها و مراکز خیریه تشکیل شد تا با همکاری هم کمک‌های مردمی و خیران را جمع‎آوری و بین نیازمندان و محرومان جامعه و آسیب‌‏دیدگان از بیماری کرونا توزیع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول