اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هیچ واحد تولیدی به خاطر کرونا تعطیل نشده است

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: هیچ واحد تولیدی صرفا به خاطر کرونا در استان زنجان تعطیل نشده است.

هیچ واحد تولیدی به خاطر کرونا تعطیل نشده است

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا که مربوط به سال گذشته است، صنعتگران و واحدهای تولیدی استان نقش بسزایی در تامین مایحتاج مردم در زمینه اقلام بهداشتی ایفا کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از  فعالیت 6 واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در استان زنجان خبر داد و گفت: همچنین واحد تولید کننده ماسک نیز در استان فعال شده و فعالیت خوبی دارد و به لحاظ جلوگیری از احتکار و گرانفروشی، ماسک‌های تولید شده در این واحد با نظارت بازرسین سازمان و اتحادیه تعاونی داروسازان به قیمت 410 تومان در داروخانه های استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در زمان شیوع کرونا و به بهانه این موضوع هیچ واحد تولیدی در استان تععطیل نشده است، اضافه کرد: واحدهای تولیدی استان طبق تقویم سالیانه فعالیت دارند.

فغفوری با بیان اینکه تعطیلی هیچ واحدی به خاطر شیوع کرونا قابل قبول نیست و اتفاق هم نیفتاده است، اضافه کرد: ممکن است حالا ممکن است که یک واحدی مواد اولیه نداشته باشد اما به دلیل اینکه کارگران دچار نشند و تلوید متوقف شود اما تعطیلی واحد نداشتیم.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول