اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

عرضه 200 هزار تن کالای اساسی برای تنظیم بازار رمضان/ محدودیتی برای صادرات کالا وجود ندارد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه 200 هزار تن کالای اساسی برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت خوب تولید هیچ محدودیتی برای صادرات کالا وجود ندارد.

عرضه 200 هزار تن کالای اساسی برای تنظیم بازار رمضان/ محدودیتی برای صادرات کالا وجود ندارد

عباس قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد تنظیم بازار ماه مبارک رمضان گفت: بیش از 200 هزار تن کالای اساسی از جمله گوشت، مرغ، برنج، شکر و خرما برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و تزریق آن در بازار در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر صنعت،‌معدن و تجارت افزود: این کالاهای اساسی به صورت ویژه علاوه بر آنچه در بازار موجود است به بازار تزریق می‌شود تا از هرگونه افزایش قیمت در ایام ماه مبارک رمضان جلوگیری شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار در مورد قیمت عرضه این کالاها بیان داشت:عرضه برخی از این کالاها از جمله برنج، شکر و روغن با قیمت مصوب است اما برای عرضه برخی از کالاها از جمله خرما، حدود قیمت تعیین می‌شود و قیمت عرضه در بازار بر اساس کیفیت آن تعیین می‌شود.

* وضع تولید خوب است؛ محدودیتی برای صادرات کالا وجود ندارد

قبادی با تأکید بر اینکه برای تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد،‌گفت: با توجه به میزان تولید، ظرفیت و توانایی تولید در شرایط فعلی که کشور با ویروس کرونا هم مواجه شده است هیچ محدودیتی برای صادرات کالا تعیین نشده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: در حال حاضر صادرات تمام کالاها به غیر از ماسک و برخی اقلام بهداشتی با توجه به وضعیت خوب تولید داخلی هیچ محدودیتی ندارد و صادرات انواع کالاها آزاد است.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول