اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پژمانفر: بی برنامگی دولت خسارت‌های ناشی از کرونا را چند برابر کرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت هیچ برنامه مشخصی برای مقابله با شرایط پیش آمده در کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا ندارد و همین مسئله باعث شده تا خسارات ناشی از بیماری کرونا در کشور چند برابر شود.

پژمانفر: بی برنامگی دولت خسارت‌های ناشی از کرونا را چند برابر کرد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عملکرد دولت در مواجهه با شیوع کرونا گفت: متأسفانه ما شاهد بی برنامگی دولت در مواجهه با بیماری کرونا و شرایط خاص پیش آمده بر اثر شیوع این بیماری در کشور هستیم.

وی افزود: حوادث غیر مترقبه در همه کشورها اتفاق می‌افتد و شیوع کرونا هم همانند سیل و زلزله و... یک حادثه غیر مترقبه است اما دولت متأسفانه برنامه مشخصی برای مواجهه با شرایط پیش آمده در کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اگر امروز و در مواجهه با بیماری کرونا کشور ما شرایط بهتری نسبت به بسیاری از کشورها دارد، به خاطر حضور داوطلبانه مردم در صحنه است که با تمام توان سعی دارند تا با همکاری با یکدیگر شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهبود ببخشند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت هیچ برنامه مشخصی برای شرایط پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا در کشور ندارد حتی در ابتدای کار آقای رئیس جمهور حاضر نمی‌شد در جلسات ستاد مقابله با بیماری کرونا شرکت کند و مسؤولیت بپذیرد. حال هم که شرکت می‌کند هیچ برنامه مشخص و مدونی ندارد.

وی افزود: اگر امروز از دولت سؤال شود که برنامه شما برای مقابله با بیماری کرونا در اردیبهشت ماه یا ماه‌های بعد از آن چیست و چه برنامه‌ای برای مدارس،‌ دانشگاه‌ها و یا دیگر مراکز دارید، هیچ برنامه مشخصی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه نمی‌کند؛ چراکه برنامه‌ای ندارد که بخواهد ارائه کند.

وی افزود: نه تنها در بحث کرونا بلکه در موارد مختلف ما شاهد بدقولی‌هایی از سوی دولت و شخص آقای رئیس جمهور هستیم و در واقع می‌توان گفت که آقای رئیس جمهور حرف‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مردم می‌زند که اصلاً بنای اجرای آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: به عنوان مثال گفته شده که بسته‌های حمایتی بین 300 تا 600 هزار تومان به دنبال شرایط خاص پیش آمده به دنبال شیوع ویروس کرونا به اقشار نیازمند پرداخت می‌شود. سؤال اینجاست این بسته‌ها به چه کسانی پرداخت شده و یا در مورد درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین مردم می‌گویند قرار بود درآمدهای حاصل از این افزایش قیمت به مردم پرداخت شود، پس چرا این کار انجام نمی‌شود.

وی افزود: امروز سؤال مردم این است که در این تلاطمات اقتصادی و جهش قیمت جایگاه دولت در مقابله با این پدیده کجاست؟ و واقعیت این است که دولت هیچ جایگاهی در این مسأله ندارد و در واقع اراده‌ای هم برای مقابله با این گرانی‌ها در دولت دیده نمی‌شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: امروز نهادهای نظارتی عملکرد مطلوبی در بحث مقابله با گرانی‌ها ندارند و عملکرد آنها برای مردم رضایت بخش و قابل قبول نیست. به عنوان مثال در کلانشهری مثل مشهد اتحادیه خوار و بار فروشان با 2 بازرس دارد کار نظارت بر قیمت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهد. آیا با 2 بازرس این کار نظارت بر قیمت‌ها قابل انجام است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول