اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نظام‌نامه‌ ارتقاء شغلی در شهرداری مشهد بر پایه شایسته‌سالاری تدوین شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای شهر مشهد با بیان اینکه نظام‌نامه‌های مربوط به منابع انسانی، نیازمند بازنگری هستند، گفت: نظام‌نامه‌های مربوط به این حوزه، بر مبنای شایسته‌سالاری و فارغ از جنسیت، باید تدوین شود.

نظام‌نامه‌ ارتقاء شغلی در شهرداری مشهد بر پایه شایسته‌سالاری تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی، اظهارکرد: منابع انسانی، از سرمایه‌های مهم و از ارکان شاخص کارآمدی هر سازمان و مجموعه محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای شهر مشهد با بیان اینکه بدنه نیروی انسانی شاغل در مدیریت شهری، به عنوان بخشی اثرگذار، پیوسته مورد توجه و عنایت ویژه شورای پنجم شهر مشهد بوده است، گفت: از ابتدای فعالیت خود سعی کرده‌ایم که شنونده مسائل و مشکلات کارکنان باشیم و در جهت رفع آنها گام‌هایی برداریم و از حق و حقوقاتی که شامل حال ایشان می‌شود، دفاع کنیم؛ اعم از نیروهایی که مستقیم و یا غیرمستقیم با شهرداری در ارتباط کاری هستند.

وی در ادامه افزود: با روی کارآمدن شورای پنجم، نه تنها نیروهای شاغل، بلکه خانواده بزرگ بازنشستگان شهرداری نیز مورد توجه ویژه و حمایت قرار گرفتند؛ سال گذشته 12 میلیاردتومان ویژه بیمه تکمیل درمان این عزیزان به تصویب رسید و امسال نیز همین سیاست ادامه پیدا کرده است.

گندمی با تاکید بر اینکه برخی تعهداتی که شورا سعی بر پذیرش آنها دارد، فراتر از دستورالعمل‌های ابلاغی است، تصریح کرد: اگر امروز را با سال 96 مقایسه کنیم، بخشی از خلاء‌ها و مسائل و مشکلات حوزه کارکنان تقریبا برطرف شده ولی همچنان بخش‌هایی مورد انتقاد است و باید در دستورکار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای شهر مشهد، بازنگری در نظام‌نامه‌ها و یا تدوین نظام‌نامه در حوزه‌هایی که فاقد آن هستند را امری ضروری دانست و گفت: این اقدام موجب کاهش و به حداقل رسیدن تبعیض‌ها و نیز شفافیت فرآیندها می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه «ارتقاء شغلی» از جمله نقدهایی است که پرسنل شهرداری پیوسته نسبت به آن گلایه‌مند هستند، اظهارکرد: نظام‌نامه‌های مربوط به این حوزه، بر مبنای شایسته‌سالاری و فارغ از جنسیت، باید تدوین شود و به سمتی گام برداریم که بیشترین استفاده را از ظرفیت‌های درونی شهرداری داشته باشیم.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول