اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

9+1 مورد از بهترین بازی‌هایی که می‌توانید در دوران قرنطینه خانگی به انجام آن‌ها بپردازید

روزهای قرنطینه خانگی به راحتی می‌توانند با حجم زیادی از بی‌حوصلگی همراه شوند؛ اگر برایشان برنامه مناسبی نداشته باشید و کمی هیجان و بازی را چاشنی‌شان نکنید. چه کنسول بازی خانگی دارید و چه کامپیوتر و گوشی همیشه هستند تعدادی بازی‌های مهیج که می‌توانند مدت زمانی را به سرگرم کردن شما اختصاص دهند. در این مقاله با 9 بازی برای سرگرم شدن در روزهای قرنطینه آشنا خواهید شد.

9+1 مورد از بهترین بازی‌هایی که می‌توانید در دوران قرنطینه خانگی به انجام آن‌ها بپردازید

چند نکته مهم قبل از انتخاب بازی

 قبل از انتخاب بازی به پلتفرم آن دقت کنید. برای مثال بازی  ps4 یا بازی پلی استیشن با بازی ایکس باکس ( بازی Xbox)  متفاوت است، مگر اینکه بازی برای هر دو پلتفرم قابل اجرا باشد. اگر کنسول بازی خانگی ندارید می‌توانید سراغ مطرح ترین انواع بازی کامپیوتری یا مخصوص pc بروید و با توجه به بودجه بندی، علایق و قیمت دست به خرید بزنید.
سبک بازی‌هایی که تا به حال دوست داشته‌اید، می‌تواند راهنمای شما در انتخاب بازی‌های بعدی باشد.
اگر دوست دارید فکرتان را به چالش بکشید بهتر است سراغ بازی‌های معمایی یا Puzzle  بروید.

Resident Evil

یک شهر پر از زامبی و پلیسی که باید از پس آن‌ها بربیاید، موضوع کلی بازی رزیدنت اویل Resident Evil است. این بازی که در ژانر وحشت-بقا Horror-Survival ساخته شده است هم چنان یکی از بازی‌های صدر نشین مورد علاقه کسانی است که به بازی‌های ژانر بقیا علاقمند هستند. اگر دوست دارید کمی هیجان را به روزهای یکنواخت قرنطینه خانگی اضافه کنید، این بازی می‎‌تواند شما را به این هدف برساند.

Fifa

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها برای علاقمندان فوتبال فیفا است. این بازی در این روزها  که بازی‌های فوتبال برگزار نمی‌شوند یا نهایتا بدون تماشاگر هستند، می‌تواند احساس خوبی را به شما انتقال دهد. در فیفا می‌توانید تیم مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و با صدای گزارشگر به بازی در مقابل تیم دیگر بپردازید و اوقات خوبی را برای خودتان و هم قرنطینگی‌هایتان بسازید.

The Crew

اگر ماشین سواری را دوست دارید اما این روزها به خاطر قرنطینه در خانه حبس شده‌اید و اگر دلتان برای دیدن مناظر زیبای طبیعت تنگ شده است؛ می‌توانید بازی کرو The Crew را به فهرست بازی‌های سرگرم کننده دوران قرنطینه‌تان اضافه کنید. داستان این بازی در آمریکا و جاده‌ای شبیه جاده واقعی غرب به شرق این کشور اتفاق می‌افتد. شما صاحب یک ماشین هستید و باید برای طی این مسیر با سایر ماشین‌ها رقابت کنید. در این بازی می‌توانید انواع و اقسام مناظر زیبا و دیدنی را در مسیرتان دنبال کنید، از دیدنشان لذت ببرید و حال و هوایتان را عوض کنید.

Call Of duty

کمتر کسی است که ژانر بازی شوتر Shooter را دوست داشته باشد؛ اما Call Of Duty بازی نکرده باشد. احتمالا می‌دانید که بازی‌های شوتر یا از زاویه دید سوم شخص پیش می‌روند یا از زاویه دید اول شخص. در زاویه دید اول شخص انگار این خود شما هستید که تیر اندازی می‌کنید و به همین دلیل هیجان بازی تاثیر بیشتری رویتان خواهد داشت. در بازی‌های سوم شخص اما شما بیننده بازیکنی هستید که قرار است با او وارد بازی شوید. بنابراین ممکن است احساس فاصله بیشتری از کاراکترتان داشته باشید. چه کال آف دیوتی بازی می‌کنید و چه هر بازی شوتر دیگری دقت داشته باشید که این بازی‌ها در صورتی که هوشمندانه بازی نشوند، ممکن است آستانه تحمل شما نسبت به خشونت را بالا ببرند و این امر می‌تواند در زندگی واقعی به ضررتان تمام شود. همچنین در این سایت چند بازی آنلاین با ژانر shooter معرفی شده است که می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این نوع بازی‌ها آنها را نیز امتحان کنید.

Farming Simulator

بازی‌های شبیه ساز یا سیمیولیتر Simulator به مجموعه بازی‌هایی اطلاق می‌شود که محیط یا فضایی از دنیای واقعی را برای افراد شبیه سازی می‌کند. برای مثال اگر قرنطینه هستید و دلتان برای انجام دادن شغلتان تنگ شده است، می‌توانید به دنبال بازی‌ای بگردید که شغل  شما را شبیه سازی می‌کند. برای مثال بازی‌هایی هستند که شبیه ساز پرواز Flight Simulator هستند یا حتی شبیه ساز مزرعه سازی Farming Simulator. شما می‌توانید بسته به علاقه‌تان سراغ امتحان کردن مشاغل یا محیط‌هایی بروید که همیشه دلتان می‌خواسته آن‌ها را امتحان کنید یا دلتنگ حضور دوباره در آن‌ها هستید.

Mortal Kombat

مورتال کمبت Mortal Kombat از بازی‌های فایتر Fighter قدیمی است. در این بازی شما با انتخاب یک شخصیت به مبارزه با فایترهای دیگر می‌پردازید و مرحله به مرحله بالاتر می‌روید و با چالش‌های بزرگتری رو به رو می‌شوید. ورژن ایکس X این بازی از محبوب‌ترین ورژن‌هاست و طرفداران زیادی دارد. اگر در خانه کنسول خانگی ندارید، خبر خوب برای شما این است که می‌توانید روی اندروید و ios هم این بازی را نصب کنید و از آن لذت ببرید. اگر هم کنسول خانگی دارید، این بازی قابل اجرا در ایکس باکس وان و پی اس فور است. همچنین این بازی را می‌توانید روی کامپیوتری که مایکروسافت ویندوز دارد نصب کنید و کمی هیجان مبارزه را به چاشنی روزهایتان کنید. در اینجا می‌توانید نسخه بازی مورتال کامبت برای کامپیوتر را از سایت دیجی‌کالا تهیه نمایید.

Warcraft

اگر به دسته بازی‌های استراتژیک علاقمند هستید و دوست دارید بتوانید یک عملیات هوشمندانه و هیجان انگیز را رهبری کنید، از وارکرفت Warcraft غافل نشوید. داستان وارکرفت با رویارویی دسته‌ای از انسان‌های بازمانده با موجوداتی به نام اورک Orc شکل می‌گیرد و در این مسیر می‌توانید هیجان زیادی را به روند یکنواخت روزهایتان اضافه کنید.

God Of War

نمی‌شود طرفدار بازی‌های Hack and Slash باشید و اسم بازی گاد آف وار را نشنیده باشید. اگر دوست دارید با جماعت وسیعی از دشمنان به سخت‌ترین شکل ممکن مبارزه کنید و به بازی‌هایی که استفاده از اسلحه در آن مجاز است، علاقه دارید، این بازی برایتان مهیج خواهد بود. تنها محدودیت این بازی این است که انحصاری پی اس فور PS4 پلی استیشن 4 است و در بقیه پلتفرم‌ها قابل اجرا نیست.

Metal Gear Solid (MGS)

متال گیر سولید یا MGS از بازی‌های معروف ژانر پنهان کاری است. بازی‌های این ژانر بر خلاف بازی‌های هک اند اسلش سر و صدای زیادی ندارند و کارها باید مخفی کارانه و بی سر و صدا تمام شود. به همین دلیل هم هیجان بالایی برای گیمر دارد و نیاز به توجه زیاد او هم خواهد داشت. سری بازی‌های متال گیر که توسط ژاپنی‌ها ساخته شده در دسته این بازی‌ها قرار می‌گیرد. داستان اولیه این بازی بر اساس شخصیت منفی داستان به نام Naked Snake شکل می‌گیرد که در ابتدا فرد خوبی بوده؛ اما با دیدن بعضی خیانت‌ها تبدیل به شخصیت منفی داستان می‌شود و پروژه‌هایی در پیش دارد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول