اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ممنوعیت برگزاری مراسم و مجالس عروسی و عزا/ سهل انگاری‌ها سبب افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان شده است

استاندار خوزستان با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم و مجالس عروسی و عزا گفت: متأسفانه برخی از بی مبالاتی‌ها سبب افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان شده است.

ممنوعیت برگزاری مراسم و مجالس عروسی و عزا/ سهل انگاری‌ها سبب افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روز گذشته نقل قولی از استاندار خوزستان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد که غلامرضا شریعتی وضعیت خوزستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا را قرمز اعلام کرده است؛ غلامرضا شریعتی لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: بنده این موضوع را نگفتم چرا که شرایط در خوزستان پایدار است اما باید تأکید کنم که اگر شهروندان رعایت نکنند وضعیت ما در خوزستان قرمز می‌شود.

وی افزود: روز گذشته آزمایش کرونای 8 نفر از اهالی هفتکل مثبت اعلام شد در حالی که ما پیش از این در این شهرستان مورد مبتلا به کرونا نداشتیم؛ علت ابتلای این افراد این بود که در یک مراسم فاتحه خوانی در روستاهای شرقی خوزستان شرکت کرده بودند و به دلیل حضور افرادی از اصفهان که مبتلا به کرونا بودند، این افراد هم مبتلا شدند.

استاندار خوزستان بیان کرد: دلیل تأکید ما بر عدم تجمع و حضور در اماکن شلوغ دارای یک پیش زمینه علمی است و برای همین با تعطیلی نماز جمعه و اقامه نماز جماعت در مسجد‌ها موافقت کردیم.شهروندان نباید سلامت خود را با این بی مبالاتی به خطر بیاندازند و اگر این موضوع تکرار شود وضعیت ما قرمز خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه وضعیت خوزستان قرمز نیست اما تأکید ما رعایت توصیه‌های بهداشتی است، گفت: مردم در خانه بمانند و جز در مواقع ضروری از خانه خارج نشوند؛ ما به فرمانداران هفتکل و باغملک توضیه جدی دادیم که مانع از برگزاری مراسم‌ فاتحه خوانی و... شوند.

وی اظهار کرد: برگزاری هر نوع مراسمی تخلف است و با برگزار کنندگان برخورد می‌شود. اعلام می‌کنم که نیروی انتظامی، فرمانداران و بخشداران این موضوعات را به دادگستری گزارش دهند. متأسفانه برخی از بی مبالاتی‌ها سبب افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول