اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تعدد مراکز تصمیم گیری درباره طرح‌های سرمایه گذاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: تعدد مراکز تصمیم گیری در استان در خصوص طرح‌های سرمایه گذاری مشکل ایجاد کرده و موجب شده است که تصمیم گیری در خصوص این طرح‌ها زمان بر شود.

تعدد مراکز تصمیم گیری درباره طرح‌های سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به برخورد متفاوت دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران اظهار کرد: شاهد برخورد جزیره ای این دستگاه‌ها با سرمایه گذاران هستیم، در حالی که باید شاهد برخورد یکپارچه دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران باشیم.

وی ادامه داد: تعدد مراکز تصمیم گیری در استان قم در خصوص طرح‌های سرمایه گذاری مشکل ایجاد کرده و موجب شده است که تصمیم گیری در خصوص این طرح‌ها زمان بر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: شهر قم، قطب تولیدی کفش و دمپایی است و در صورت فراهم نشدن صادرات این محصولات از استان قم در فعالیت واحدهای تولیدی کفش و دمپایی قم خلل ایجاد می‌شود. واحدهای تولیدی کفش و دمپایی پس از پیروزی انقلاب و در دهه شصت در جاده کاشان مستقر شدند و صنعت کفش و دمپایی قم، پیشران صنعت استان است.

وی خاطرنشان کرد: در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و شرکت فولاد غرب آسیا، ایجاد یک شرکت حمل و نقل کالا دارای اهمیت است و یکی از مزایای آن منطقه، بحث حمل و نقل کالا است.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول