اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رزمایش «بخشش ایرانیان» در خراسان‌جنوبی آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: در راستای کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا پویش بخشش ایرانیان همزمان با سراسر کشور در خراسان‌جنوبی آغاز شد.

رزمایش «بخشش ایرانیان» در خراسان‌جنوبی آغاز شد

رضا سلم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، از آغاز رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» برای کمک به اقشار نیازمند به‌ویژه آسیب‌دیده از کرونا خبر داد اظهار داشت: رزمایش ملی بخشش ایرانیان با هدف کمک به معیشت نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان در قالب برنامه‌های مختلف در استان اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: این اقدام پیرو دستور رهبر انقلاب در ارتباط با بسیج عمومی برای کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از انتشار ویروس کرونا به‌همت کمیته امداد پیش‌بینی شده و این نهاد نیز به‌عنوان یکی از دستگاه‌های محوری در این موضوع در حال بسیج کردن امکانات خود است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طرح بخشش ملی ایرانیان در کمیته امداد امام خمینی(ره) در ابتدایی‌ترین دقایق روز جمعه شکل گرفت، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خانوادهای آسیب‌پذیر از بیماری کرونا را شناسایی و بانک اطلاعاتی را کامل می‌کند.

سلم‌آبادی با تأکید بر اینکه اولویت اول کمیته امداد برای خانواده‌های کارگران روزمزد، رانندگان اتوبوس‌های بین شهری و کارگران روزمزد می‌باشد، عنوان کرد: اولویت‌های بعدی مشخص می‌شود تا کمک‌های مردم با ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها به‌دست نیازمندان برسد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دارم بتوانیم قبل از ماه رمضان بسته‌هایی پیش‌بینی شده را به خانواده‌های نیازمند برسانیم و مصمم هستیم با جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران، غم و اندوه اثرات این ویروس منحوس را با خاطره خوش همدلی و مهرآفرینی مردم جبران کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اشاره به روش‌های مشارکت مردم و خیران در اینه طرح، اعلام کرد: ازنیکوکاران و هم‌استانی دعوت می‌شود با شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* ، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و یا اپلیکیشن‌هایی چون بله و سکه و سنا که بدین منظور اختصاص یافته در این رزمایش شرکت کنند.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول