اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رئیس بانک مرکزی باید از مردم «کنگان» عذرخواهی کند

امام جمعه کنگان گفت: متهم کردن مردمانی که به صدق و صفا و کسب روزی حلال شهره هستند و با رنج و زحمت و تحمل مشکلات امرار معاش می‌کنند به قاچاق و مسائلی مانند آن خلاف قاعده انصاف است.

رئیس بانک مرکزی باید از مردم  «کنگان» عذرخواهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، حجت الاسلام محمود محمودی  پیش از ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ساکنان بنادر و ساحل‌ نشینان مردمی نجیب، انقلابی، ولایی و همیشه همراه نظام بوده و هستند، مسؤولان در سخنان خود باید از هرگونه اظهار نظری که موجب رنجش مردم می‌شود پرهیز کنند و مراقب گفتار خود باشد.

امام جمعه کنگان گفت: اظهارات اخیر رئیس بانک مرکزی کشور موجب آزردگی خاطر مردم بندر کنگان شد که دلجویی و عذرخواهی وی از مردم این بندر و دیگر ساحل‌نشینان کشور ضروری است.

وی افزود: مردم این بندر در چند دهه گذشته در عرصه‌های مختلف بویژه دفاع مقدس و دیگر صحنه‌ها همواره وفاداری خود به نظام دینی را به منصه ظهور رساندند و گواه بر این مدعا تقدیم ده‌ها شهید و جانباز به انقلاب و نیز حضور گسترده در عرصه‌های سرنوشت ساز همچون انتخابات در ادوار مختلف است.

حجت الاسلام محمودی گفت: متهم کردن مردمانی که به صدق و صفا و کسب روزی حلال شهره هستند و با رنج و زحمت و تحمل مشکلات امرار معاش می‌کنند به قاچاق و مسائلی مانند آن خلاف قاعده انصاف است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول