اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برگزاری مسابقه میم مثل مردم در گیلان

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان از برگزاری مسابقه میم مثل مردم در گیلان با محوریت ثبت آثار، تجربیات، خاطرات و دستاوردهای حضور خودجوش گروه‌های مردمی خبر داد.

برگزاری مسابقه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سجاد ستوده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه "میم مثل مردم " در گیلان اظهار کرد: این مسابقه با محوریت ثبت آثار، تجربیات، خاطرات و دستاوردهای حضور خودجوش گروه‌های مردمی گیلانی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه این آثار می‌تواند در قالب کلیپ، عکس، پوستر، مصاحبه، گفتگو، دل نوشته، خبر و غیره برای شرکت در مسابقه ارسال شود، گفت: ممنوعیتی برای شرکت یک نفر در  چند بخش وجود ندارد و هرکس می‌تواند هم‌زمان با ارسال اثر در چند بخش از این مسابقه شرکت کند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با تقدیر از زحمات جوانان در قالب گروه‌های مردمی و جهادی گیلانی در مبارزه با کرونا بیان کرد: مردم گیلان همیشه در مقابله با بحران‌ها پیشتاز بوده و کار این جوانان در کنار تلاش برخی ادارات دولتی و نهادهای مسؤول، تحمل فضای بحرانی ناشی از شیوع کرونا را برای مردم آسان‌تر کرد. 

ستوده با بیان اینکه راه‌اندازی کارگاه‌های دوخت ماسک و لباس‌های مخصوص کادر درمانی بیمارستان‌ها، گندزدایی معابر شهر و روستا و انجام امور خدماتی بیمارستان‌ها به‌صورت کاملاً داوطلبانه کار بزرگی است، گفت: حضور طلاب جوان و جهادی در آرامستان ها و انجام امورات مربوط به تغسیل و تدفین اموات و انجام این حجم حضور فعال و مؤثر جوانان در کمک‌رسانی به مردم و انجام کارهای سخت قابل‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه پس از اتمام مهلت ارسال به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، افزود: طرح‌ها و ایده‌های که قابل سرمایه‌گذاری باشند جهت حمایت به پارک علم و فناوری معرفی خواهند شد.
مسؤول فضای مجازی سپاه قدس گیلان از آمادگی این مرکز برای ساخت  مستند از برخی از آثار  ارسالی به این جشنواره خبر داد و بیان کرد: تمامی آثار بعد از ثبت و ارزیابی از سوی کارشناسان، از طریق فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

به گفته ستوده، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را  تا پایان خردادماه به آی دی gil_cyber@ در پیام‌رسان تلگرام، بله، ایتا و سروش ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۹۱۱۶۶۰۴۶۹۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/8400

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول