اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش۱۷۶درصدی تخلیه بار در بنادر گیلان

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به افزایش سه و نیم برابری تخلیه بار صادراتی در بنادر گیلان گفت: نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۷۶ درصدی تخلیه بار در بنادر گیلان مواجه هستیم.

افزایش۱۷۶درصدی تخلیه بار در بنادر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، حمیدرضا آبایی امروز در حاشیه تجلیل از کادر درمانی این شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بنادر استان گیلان تمام موارد ایمنی فردی و بهداشتی را رعایت کردیم، اظهار کرد: باگذشت ۵۰ روز از شیوه کرونا در استان گیلان تمام موارد بهداشتی و ایمنی به بهترین نحو و در بالاترین سطح اجراشده و مشکلی از این بابت مشکل ندارد.

وی با اشاره به افزایش سه و نیم برابری تخلیه بار صادراتی در بنادر گیلان گفت: نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۷۶ درصد تخلیه بار در بنادر گیلان مواجه بوده و همچنین توانستیم در حوزه تخلیه بار به‌منظور صادرات به این کشور، با افزایش سه و برابری مواجه شویم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اذعان به اینکه در طی این مدت بنادر استان گیلان در تهیه کالای اساسی کشور بسیار خوب عمل کرده، تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا، بنادر گیلان به‌طور ۲۴ ساعته فعال بودند و توانستند ارقام و کالاهای اساسی کشور را از طریق این بنادر وارد کنند به‌طوری‌که در حوزه واردات گندم که به آرد تبدیل می‌شود دارای رتبه اول کشور هستیم.

آبایی یکی از دلایل به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها در گیلان را قدردانی از کادر درمانی بندر انزلی دانست و بیان کرد: کادر درمانی استان و همچنین بنادر استان و کشور در طی این مدت زحمات بسیار زیادی برای مقابله با کرونا کشیدند و‌ هدف از به صدا درآمدن بوق کشتی تقدیر از این عزیزان بوده است.

به گزارش فارس، با حضور فرماندار و امام‌جمعه انزلی و مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، هم‌زمان با بنادر سراسر کشور طنین بوق کشتی‌ها در ساعت ۱۰ صبح امروز در بندرگاه انزلی طنین‌انداز شد تا با این کار از تلاش‌های کادر درمان و بهداشت کشور که در جبهه مقابله با کرونا جان‌برکف به جنگ با این میهمان ناخوانده رفته‌اند تقدیر شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول