اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رزمایش همدلی؛ توزیع 22 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان زنجانی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در نوبت اول رزمایش همدلی بسته حمایتی توسط نواحی و پایگاه‌های بسیج در بین بیش از 22 هزار و 300 خانوار ساکن در مناطق شهری و روستایی استان که زندگی آنها در طول شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده است، توزیع شد.

رزمایش همدلی؛ توزیع 22 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان زنجانی

سید شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برگزاری جلسات ابتدایی و اقدامات اولیه از چند روز پیش در دبیرخانه اقشار بسیج با همه اقشار بسیج آغاز و طرح برای این گروه‌ها توجیه و تشریح شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه قرار شد افراد واجد شرایط و کسانی که به هر دلیل به خاطر شیوع بیماری کرونا زندگی و کسب و کار آنها دچار مشکل شده است شناسایی شوند، افزود: آمار اولیه از سوی اقشار مختلف جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه قرار است در طرح رزمایش همدلی افرادی که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند شناسایی شوند، تصریح کرد: از دو ماه پیش که شناسایی افراد واجد شرایط آغاز شده در حدود 22 هزار 500 نفر احصاء شده است.

موسوی با بیان اینکه توزیع بسته‌های حمایتی در نوبت اول بین افراد آغاز شده است، گفت: در نوبت اول رزمایش همدلی بسته حمایتی توسط نواحی و پایگاه‌های بسیج  در بین بیش از 22 هزار و 300 خانوار ساکن در مناطق شهری و روستایی استان که زندگی آنها در طول شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده است، توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه که همه تلاش ما این است که افراد واجد شرایط و آبرومند که زندگی روزمره آنها دچار چالش جدی شده شناسایی شوند تا به نوعی از آنها در شرایط سخت و دشوار کنونی حمایت شود، تصریح کرد: اولویت ما تهیه بسته‌هایی شامل 4 تا 5 میلیون ریال شامل ارزاق عمومی است.

موسوی با بیان اینکه در نوبت نخست بسته‌های غذایی به مبلغ 5 میلیون ریال بین واجدان شرایط توزیع شده است، گفت: این بسته‌ها شامل ماکارونی، برنج، مرغ، گوشت قرمز، روغن و تن ماهی بود که به همت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در روزهای نخستین انجام است و تلاش ما این است که لااقل بخشی از نیازها و احتیاجات نیازمندان تامین شود، تصریح کرد: قرار است پس از شناسایی افراد این طرح در همه نواحی و پایگاه‌های بسیج در سراسر استان اجرایی شود.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول