اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شبکه آب‌رسانی «جم» جوابگو نیاز مردم نیست

فرماندار جم گفت: وضعیت شهرستان جم به نسبت شهرستان‌های دیگر متفاوت بوده و شبکه آب‌رسانی فعلی جوابگوی حداقل نیاز مردم نمی‌باشد و از آبفای استان بوشهر تقاضا داریم در جهت رفع مشکلات این منطقه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

شبکه آب‌رسانی «جم» جوابگو نیاز مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، محمد حسینی عصر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید آبفای جم اظهار داشت: شرایط آب شهرستان جم بسیار شکننده است و انتظار داریم با پیش‌بینی لازم، مشکل تامین آب در تابستان رفع شود.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه جم یکی از شهرستان‌هایی است که آب مورد نیاز خود را تنها از منابع زیرزمینی و چاه‌های استیجاری تهیه و تامین می‌کند افزود: این موضوع باعث شده است که این میزان آب جوابگوی جمعیت شهرستان علی‌الخصوص در فصل تابستان نباشد.

وی تصریح کرد: یکی از روش‌های مهار این مشکل در کوتاه مدت، توزیع صحیح و عادلانه آب میان مردم و شناسایی مشترکین پرمصرف و اخطار به آ‌ن‌ها می‌باشد و در بلندمدت نیز بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام مانند پروژه آب‌رسانی سیراف به جم، افزایش مخزن‌ها، تسریع در راه‌اندازی خط جدید شهری جهت جلوگیری از هدر رفت آب در لوله‌های فرسوده و فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌ها است.

حسینی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی سیراف به جم حیاتی‌ترین پروژه شهرستان می‌باشد، تاکید کرد: پروژه آب‌رسانی سیراف به جم  یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه مردم بوده که انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های ذیربط هرچه زودتر از سر گرفته و روند اجرای آن تسریع شود.

فرماندار جم بیان کرد: پروژه‌های دیگری مانند شبکه نوسازی شهری با پیشرفت ۷۰ درصد، تکمیل مخزن آب چاهه، بهرباغ و انارستان، خط انتقال آب ریز نیز پیگیری شده و باید در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان جم به نسبت شهرستان‌های دیگر متفاوت بوده و شبکه آب‌رسانی فعلی جوابگوی حداقل نیاز مردم نمی‌باشد. از آبفای استان بوشهر تقاضا داریم در جهت رفع مشکلات این منطقه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول