اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازار زنجان همچنان در راستای حفظ سلامت مردم و کسبه تعطیل است/ بازگشایی بازار زنجان تکذیب شد

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: بازار زنجان همچنان در راستای حفظ سلامت مردم و کسبه تعطیل است و تصمیم جدیدی در ارتباط با بازگشایی آن گرفته نشده است.

بازار زنجان همچنان در راستای حفظ سلامت مردم و کسبه تعطیل است/ بازگشایی بازار زنجان تکذیب شد

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت سلامتی مردم و با توجه به اینکه هنوز آمار مبتلایان در استان روند کاهشی نگرفته است، اظهار کرد: هیچگونه تصمیمی در مورد آغاز فعالیت بازار گرفته نشده و تعطیلی بازار و پاساژها تا پایان هفته به قوت خود باقی است و آغاز فعالیت بازار تکذیب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شایعاتی در مورد بازگشایی بازار برخی شهرها منتشر شده که به هیچ وجه صحت ندارد، گفت: طبق بررسی‌هایی که صورت گرفته مشخص شد که بازار سایر شهرها همسایه همچون تبریز نیز بازگشایی نشده و همچنان تعطیل است.

فغفوری با بیان اینکه تصمیم جدیدی در ارتباط با بازگشایی بازار گرفته نشده است، اضافه کرد: اگر تصمیمی اتخاذ شود مراجع یا از طریق اتاق اصناف به صورت کتبی اعلام و یا از طریق سازمان صمت و یا رئیس ستاد استانی کرونا که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار است، اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه تصمیمات صورت گرفته در راستای حفظ سلامتی مردم و کسبه است، تصریح کرد: امیدواریم با رعایت فاصله اجتماعی زمینه ریشه‌کنی کرونا ویروس را در استان و کشور فراهم کنیم.

رئیس سازمان صمت زنجان با تقدیر از همکاری اصناف و بازاریان و همکاری آنها با ستاد استانی کرونا ادامه داد: امیدواریم با همکاری مردم و اصناف زمینه سلامتی مردم فراهم شود.

گفتنی است، پیش از این رئیس هیات امنای بازار زنجان از بازگشایی بازار خبر داده بود که از سوی رئیس سازمان صمت زنجان استان زنجان تکذیب شد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول