اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

950 نفر از پرسنل نیروی دریایی آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد کرد که 950 نفر از پرسنل این نیرو به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که بخش عمده‌ای از مبتلایان مربوط به ناو هواپیمابر روزولت است.

950 نفر از پرسنل نیروی دریایی آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروی دریایی آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که 950 نفر از ملوانان نیروی دریایی آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس اعلام نیروی دریایی آمریکا، دومین نفر از مبتلایان به کرونا در ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» نیز در بیمارستان نیروی دریایی جزیره گوام به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

ناو هواپیمابر تئودور روزولت در حال حاضر به کانون شیوع ویروس کرونا در نیروی دریایی آمریکا تبدیل شده و بر اساس گزارش‌ها از 4 هزار و 800 نفر پرسنل این ناو دست کم 589 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

علاوه بر یک ملوان این ناو که در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد، سه ملوان دیگر نیز در بیمارستانی در جزیره گوام بستری هستند. در حال حاضر ناو روزولت در سواحل جزیره گوام در اقیانوس آرام پهلو گرفته است.

تا امروز (سه‌شنبه) 93 درصد از پرسنل ناو روزولت تست ابتلا به کرونا داده‌اند که نتیجه 3 هزار و 922 نفر منفی بوده است.

در حال حاضر 4 هزار و 24 نفر از پرسنل این ناو به ساحل جزیره گوام منتقل شده و در هتل‌ها و اتاق‌های مختلف در سرتاسر این جزیره دوره قرنطینه خود را سپری می‌کنند.

روز دوشنبه اولین مورد مرگ در میان مبتلایان به کرونا در بین پرسنل ناو روزولت ثبت شد. این ملوان 5 روز پیش در بیمارستان بستری شده بود اما وضعیت وی رو به وخامت رفت و سرانجام روز دوشنبه جان سپرد.

 

بر اساس اعلام نیروی دریایی آمریکا، 7 نفر از ملوانان کشتی USNS Mercy  در لس‌آنجلس نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال سپری کردن دوره قرنطینه خود هستند.

نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام کسانی که در ارتباط با این 7 ملوان بودند تست کرونا داده که تست آنها به جز یکی از خدمه کشتی منفی بوده است.

در حال حاضر کشتی مرسی و کشتی کامفورت در نیویورک مستقر شده‌اند تا به روند درمان انبوه مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت کمک کنند.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در نیروی دریایی آمریکا در حالی است که این نیرو در تلاش است تا سلامتی و آمادگی این نیرو را حفظ کرده و آسیب‌های ویروس کرونا به نیروی دریایی را محدود کند.

مهمترین چالش نیروی دریایی آمریکا عدم انجام تست از پرسنل این نیرو است که همین موضوع جداسازی کسانی که تست کرونای آنها مثبت بوده را سخت می‌کند. بسیاری از کسانی که در ناو تئودور روزولت تست کرونای آنها مثبت بوده هیچگونه علائمی نداشته‌اند. بر اساس اعلام نیروی دریایی آمریکا از 585 مورد ابتلا به کرونا در ناو روزولت، حدود 400 نفر هیچگونه علائمی نداشته‌اند.

نیروی دریایی آمریکا روز دوشنبه اقدام فوق‌العاده‌ای را انجام داد و ناوگروه تهاجمی «هری ترومن» را در آب‌های اقیانوس اطلس باقی گذاشت تا پرسنل این ناوگروه برای هرگونه عملیات نظامی در صورت نیاز، آماده باشند.

ناو گروه ترومن از ماه نوامبر (آبان ماه) در ماموریت بوده و اسکورت این ناو نیز از ماه  سپتامبر (شهریور) در دریا بوده است.

در ساحل غربی نیز، پرسنل ناو «نیمیتز» و اسکورت آنها دوره 14 روز قرنطینه خود را به پایان رسانده‌اند. این ناو گروه قرار است به زودی به ماموریت اعزام شود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول