اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

سریال «پرگار» قصه ای در راستای نقش خانواده و تربیت فرزندان

سریال «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه حسینی روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده است و به استفاده از فناوری، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و ... می پردازد.

سریال «پرگار» قصه ای در راستای نقش خانواده و تربیت فرزندان

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «پرگار» عنوان یکی از سریال های تلویزیونی است که فصل دوم آن نیز به تولید رسیده است.

شهرام شاه حسینی کارگردانی این سریال را به عهده داشته است که پیش از این سریال های «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه»، «همه چیز آنجاست»، «پیدا و پنهان»، «مثل یک کابوس» و «تاوان» را برای های تلویزیون با سوژه های مختلفی کارگردانی کرده است. 

هشت و نیم دقیقه یکی از سریال های بحث برانگیز سال های به حال بود. در این سریال که پژمان بازغی، سام درخشانی و شبنم قلی خانی بازی می کردند به موضوعی حقوقی وراثتی می پرداخت که تا به حال در سریال های تلویزیونی به آن اشاره ای نشده بود.

این کارگردان بعد از ساخت سریال پرستاران که به طور مشترک با علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید تولید شد، سریال پرگار را کلید زد.

سریال پرگار که در ادامه سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ساخته شده است، با اینکه تا الان زمان پخش های متفاوتی برای آن تعیین شده است اما هنوز زمان مشخصی برای پخش آن اعلام نشده است. 

آسمان هوای باران دارد و بی قید و شرط دو نامی است که برای این سریال انتخاب شده بود اما در نهایت قرار است تا این سریال با نام پرگار بروی آنتن شبکه یک برود. 

احمد رفیع زاده نگارش این سریال را به عهده دارد و امیر پور رحمانی نیز تهیه کننده این سریال است. 

در فصل نخست این سریال، به زندگی شخصی و تحصیلی چند دانش آموز دبیرستانی پرداخت شد و در تولید ادامه این سریال قصه ها در راستای فصل اول نیست و کمی متفاوت تر شده است. 

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکاراز جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «پرگار» روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده است. از جمله چگونگی استفاده از فناوری، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و ... .

در خلاصه داستان این سریال آمده است: خانواده ای برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است. 

سایرعوامل تولید پرگارعبارتند از: نویسنده احمد رفیع زاده، مدیرتولید مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس نازنین توسلی، مدیر صدابرداری یاسر رمضانی، طراح گریم میشا جودت، مدیر تدارکات علی قادری، منشی صحنه زهرا مهدوی، عکاس امید صالحی.

سریال «پرگار» به تهیه کنندگی امیر پور رحمانی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۲۹ قسمت  ۴۰ دقیقه ای تولید شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول