اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

روایت همدلی سنگربانان نماز جمعه در استان کرمانشاه با مردم، در ایام شیوع کرونا

قرارگاه «مواسات و همدلی» در استان کرمانشاه، با محوریت ائمه جمعه و با افتتاح حساب مشترک بین دستگاه‌های حمایتی، برای تسویه حساب‌های دفتری بدهی فقرا تا توزیع گوشت قربانی و همچنین توزیع ماسک و محلول ضدعفونی، آغاز به کار کرده است.

روایت همدلی سنگربانان نماز جمعه در استان کرمانشاه با مردم، در ایام شیوع کرونا

به گزارش  خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در برنامه ویدئوکنفرانس که با حضور ائمه جمعه سراسر استان برگزار شد، اظهار داشت: همه ما در خدمت اسلام، نظام اسلامی و مردم عزیز هستیم، لذا برای نیل به اهداف بزرگ رزمایش «مواسات و همدلی» همه ما با لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری باید پاسخی در خور بدهیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در خصوص احسان، همدلی و مساوات از ابتدای شیوع ویروس کرونا، کارهای خوب و در خوری انجام شده است، لذا باید با همان قدرت و انرژی و این بار با پرچم داری ائمه جمعه، رزمایش مساوات و همدلی را در سراسر استان و با استفاده از منابع مردمی و حضور تشکل‌های مردم نهاد استمرار بخشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه کرمانشاه با تشکر و قدردانی از ارگان‌ها و سازمان‌های که در این مدت فعالیت خوب و چشمگیری داشته‌اند، کمک همه مردم استان را در کار سایر نهادها و سازمان‌ها خواستار شد و افزود: مردم برای کمک کردن همواره در صحنه بوده‌اند، زیرا آن‌ها براساس فطرت خود عمل می‌کنند، بنابراین باید ائمه جمعه فعالیت‌های خوب و درخشان خود را استمرار بخشند.

همچنین، تنی چند از ائمه جمعه استان در ادامه این ارتباط رسانه‌ای به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

حجت‌الاسلام مهری، امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: قرارگاه مواسات و همدلی در شهرستان آغاز به کار کرده  و مقرر شده است یک حساب مشترک افتتاح  شده، تا لبیکی به فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر باشد.

حجت‌الاسلام ملکی، امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: برای مقابله با ویروس کرونا حدود 10 تن ماده ضدعفونی کننده توزیع شده و 2 کارگاه ماسک‌سازی به ظرفیت 3 هزار و 500 ماسک در روز  نیز در شهرستان راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام خاص امیری، امام جمعه گیلان‌غرب نیز افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در صحنه حضور داشته‌ایم و برای کمک به همنوعان چند مورد قربانی را بین مردم توزیع کرده‌ایم..

حجت‌الاسلام اکبری، امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: حساب مشترک بین دستگاه‌های حمایتی افتتاح شده است و مقرر شد حساب‌های دفتری فقرا تسویه شود.

حجت‌الاسلام اجرایی، امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: در نیمه شعبان تعدادی دام قربانی کردیم و همچنین  4 هزار ماسک تولید و بین مردم شهرستان توزیع کرده‌ایم.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول