اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تداوم تعطیلی 330 مکان ورزشی قم تا نیمه اردیبهشت

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: 330 مکان ورزشی دولتی و خصوصی موجود در استان قم اعم از استخرها، زمین‌های چمن‌، باشگاه‌ها و همچنین سالن‌ها تا نیمه اردیبهشت ماه امکان فعالیت ندارند.

تداوم تعطیلی 330 مکان ورزشی قم تا نیمه اردیبهشت

رسول منعم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 330 مکان ورزشی اعم از سالن، استخر، زمین چمن و باشگاه خصوصی از کمیسیون ماده 5 و امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت دارند و به مخاطبان این عرصه مهم اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: از اوایل اسفند ماه که شیوع کرونا اتفاق افتاد پیرو مصوبات ستاد‌های ملی و استانی مقابله با شیوع کرونا، تمام فضاهای ورزشی استان قم تعطیل شده‌اند و امکان فعالیت هیچ مکان ورزشی تا اطلاع ثانوی وجود ندارد، ضمنا در صورت مشاهده تخلفی در این زمینه وفق مقررات برخورد می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: به تمام هیات‌های ورزشی، مدیران باشگاه‌ها و مسوولان اماکن ورزشی تاکید کرده‌ایم که حفظ سلامتی عموم جامعه اهمیت بسیاری دارد، لذا پیرو تصمیماتی که در ستاد مقابله با کرونا گرفته شده از هر گونه فعالیت ورزشی خودداری کنند، ضمن اینکه بازرسی این اداره کل این موضوع را با سرکشی به تمام باشگاه‌ها با جدیّت پیگیر است.

وی بیان کرد: همانگونه که علاقمندان به ورزش و ورزشکاران در جریان هستند ستاد مقابله با کرونا در ورزش جلسه‌ای در وزارت ورزش و  جوانان برگزار کرد و با توجه به اینکه هنوز بیماری کرونا سلامتی مردم را تهدید می‌کند، تصمیم بر این بر این شد که تمام مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت تعطیل باشد.

منعم با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی نیز تا نیمه اردیبهشت ماه همچنان امکان فعالیت ندارند، افزود: در جریان دغدغه‌های عزیزان باشگاه‌دار به ویژه باشگاه‌های خصوصی هستم و موضوع حمایت از این باشگاه‌ها یکی از اولویت‌های کاری تمام مسوولان دست‌اندرکار ورزش استان و کشور است که امیدواریم در خصوص حمایت از آنها خبرهای خوبی را در روزهای آینده از ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیات وزیران بشنویم.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول