اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انتقاد نماینده مردم اراک از وضعیت عزل و نصب مدیران در استان مرکزی

نماینده منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: وضعیت نصب و عزل مدیران در استان به گونه‌ای است که شائبه جدی مهندسی انتخابات آینده ریاست جمهوری را ایجاد می‌کند.

انتقاد نماینده مردم اراک از وضعیت عزل و نصب مدیران در استان مرکزی

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به تذکر کتبی به وزیر کشور در مورد وضعیت نصب و عزل مدیران در استان مرکزی اظهار کرد: متاسفانه وضعیت نصب و عزل مدیران در استان به گونه‌ای است که شایبه جدی مهندسی انتخابات آینده ریاست جمهوری را ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: در تذکری کتبی از وزیر کشور خواسته شده پیرامون برخی از عزل و نصب مدیران توضیح دهد.

نماینده منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم افزود: در زمانی که بازپرسی ویژه خبر از فساد مالی و ارتشاء در برخی از ادارات دارد، علت اینگونه مماشات و ابقا برخی افراد و یا انتصاب برخی افراد غیرتوانمند چیست و اینها موضوعاتی است که وزیر کشور باید به آن پاسخ دهد.

کریمی همچنین با اشاره به تذکر کتبی  به رئیس جمهور در خصوص نحوه و الگوی توزیع یک میلیارد برداشت شده از صندوق توسعه ملی و نیز 75 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده، افزود: با توجه به ابهاماتی که در مورد نحوه توزیع این مبلغ وجود دارد و  مشخص نیست آیا واقعا به افراد آسیب دیده از کرونا چگونه و بر چه اندازه این خسارت پرداخت می شود درخواست شد که رئیس جمهور در این خصوص توضیح دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول