اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سبحانی‌فر: ستاد مدیریت بحران اعتبار ویژه‌ای برای سیل سبزوار در نظر بگیرد

نماینده مردم سبزوار در مجلس در تذکری خطاب به دولت گفت: از ستاد مدیریت بحران و سازمان برنامه بودجه می‌خواهم اعتبار ویژه‌ای برای این شهرستان که بر اثر سیل فروردین ماه خسارت زیادی دیده است در نظر بگیرد.

سبحانی‌فر: ستاد مدیریت بحران اعتبار ویژه‌ای برای سیل سبزوار در نظر بگیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به سیل اخیر در این شهرستان، اظهار داشت:از همه عوامل اجرایی شامل وزارت کشور،‌هلال احمر و اداره راه و شهرسازی به منظور ایفای وظایف‌شان در سیل فروردین سبزوار تشکر می‌کنم.

وی افزود:‌در 24 فروردین سال جاری سیل سهمگین منجر به خسارت زیاد به اماکن، منازل و باغات شهرستان سبزوار شد ضمن اینکه یک روستا هم در اثر این سیل کاملا نابود شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس تصریح کرد: بعد از گذشت سه روز از وقوع این سیل مدیریت بحران سیل از منطقه سیل زده بازدید کرده است. 

سبحانی‌فر خاطرنشان کرد: خسارت زیادی به جاده‌ها، منازل، مزارع، کشاورزی و جاده‌های روستایی این شهرستان در اثر وقوع این سیل وارد شده است.

وی در پایان از ستاد مدیریت بحران و سازمان برنامه بودجه تقاضا کرد اعتبار ویژه‌ای برای جبران خسارت سیل این شهرستان در نظر گرفته و تلاش کند تا سریع‌تر مردم این شهرستان با ساماندهی ایجاد شده به منازل بازگشته و کار و فعالیت خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول