اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

برگزاری انتخابات پارلمانی کره جنوبی در سایه ویروس کرونا

مردم کره جنوبی امروز (چهارشنبه) با زدن ماسک و رعایت قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی برای انتخاب نمایندگان پارلمان به حوزه‌های اخذ رأی رفتند.

برگزاری انتخابات پارلمانی کره جنوبی در سایه ویروس کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رأی‌دهندگان کره جنویی امروز (چهارشنبه) با پوشیدن ماسک و حرکت آهسته بین خطوطی که با نوار‌های رنگی در حوزه‌های رأی‌گیری معین شده بود، در سایه شیوع کرونا در انتخابات پارلمانی شرکت کردند.

بنا به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، انتخابات پارلمانی کره جنوبی در حالی برگزار شده است که دولت سئول با درخواست‌ها برای تعویق این انتخابات مخالفت کرد.

نظرسنجی‌های اخیر نمایانگر حمایت گسترده از «مون جائه این» رئیس‌جمهور کره جنوبی و حزب لیبرال وی بوده است و آنطور که آسوشیتدپرس گزارش کرده است این مسئله نمایانگر رضایت مردم کره جنوبی از برنامه تست کرونا و قرنطینه دولت مون می‌باشد.

کمیسیون ملی انتخابات کره جنوبی اعلام کرد که ۱۱.۴ میلیون نفر تا ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی در انتخابات پارلمانی این کشور مشارکت کرده‌اند که نمایانگر مشارکت ۵۳ درصد است و ۱۱.۸ میلیون نفر نیز آراء خود را از طریق رأی‌گیری زودهنگام یا پست ثبت کرده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پارلمان کره جنوبی دارای ۳۰۰ کرسی است که هرچهارسال یکبار تغییر می‌کند.

طبق آمار و ارقام منتشر شده، ابتلای بیش از ۱۰ هزار و ۵۹۰ نفر به کرونا و مرگ ۲۲۵ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جدید در کره جنوبی تأیید شده است.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول