اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

تمام دروس دانش‌آموزان تا پایان اردیبهشت تدریس می‌شود

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تأکید بر اتمام تدریس دروس تا پایان اردیبهشت امسال، گفت: هیچ محتوای درسی حذف نخواهد شد و به سال آینده منتقل نمی‌شود.

تمام دروس دانش‌آموزان تا پایان اردیبهشت تدریس می‌شود

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تشکیل دوجلسه فوق العاده شورای عالی آموزش و پرورش از طریق ویدیو کنفرانس به دلیل حساسیت موضوع ادامه فعالیت‌های آموزشی و برگزاری امتحانات خبر داد و اظهار کرد: در این دو جلسه ابعاد مختلف موضوع بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: شورای عالی آموزش و پرورش تأکید دارد معلمان تمام محتوای درسی را تدریس کنند و هیچ محتوایی حذف و یا به سال آینده منتقل نخواهد شد لذا معلمان اهتمام داشته باشند تا پایان اردیبهشت ماه کار تدریس دروس به پایان برسد.

نوید ادهم، برگزاری حضوری امتحانات را اولویت آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: مدلی برای برگزاری امتحانات نهایی و مدلی هم برای امتحانات داخلی پیش بینی کردیم که البته به حضور و یا عدم حضور دانش‌آموزان و همچنین تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا بستگی دارد لذا ما پیشنهادات را به ستاد مذکور ارائه و مصوبه ستاد در این خصوص را ابلاغ خواهیم کرد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش قدردان زحمات مسؤولانه مدیران و معلمان در این ایام کرونایی و قبل از آن است. همچنین تدابیری برای برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری اندیشیده شده است که بستگی به تصمیم ستاد ملی کرونا دارد و کنکور نیز بیست روز پس از آخرین امتحان نهایی برگزار می‌شود هرچند این موضوع نیز در شرایط فعلی مبهم است.

وی اظهار کرد: اگر شرایط اقتضا کرد پیشنهاد می‌کنیم، سال تحصیلی آینده از اواسط شهریور آغاز شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول