اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اصول پدافند غیرعامل در تمام سطوح در گام اجرایی قرار گیرد

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: اصول پدافند غیرعامل در تمام سطوح از سوی دستگاه‌های اجرایی با توجه به شیوع کرونا ویروس در استان سمنان در گام اجرایی قرار گیرد.

اصول پدافند غیرعامل در تمام سطوح در گام اجرایی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی ظهر امروز در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن جلسات صداوسیمای مرکز سمنان اظهار کرد: با شیوع کرونا ویروس در کشور، شاهد کینه‌ورزی و ایجاد ناامیدی در جامعه از سوی دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی هستیم که آحاد مردم باید نسبت به این دسیسه‌ها هوشیار باشند.

وی بیان کرد: دشمنان با ایجاد رویکردهای خصمانه و جو رسانه‌ای، درصدد پاشیدن بذر بی‌اعتمادی در جامعه هستند که با هوشیاری اصحاب رسانه و مردم این کینه‌توزی‌ها خنثی می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: صداوسیما در سطح کشور و استان سمنان در راستای آموزش و اطلاع‌رسانی در ارتباط با شیوع کرونا ویروس و خنثی‌سازی توطئه‌ها و جوسازی دشمنان نقش غیرقابل انکاری داشته است.

کارخایی بیان کرد: از تلاش و مساعدت‌های صداوسیمای مرکز سمنان در فرهنگ‌سازی و آموزش برای مقابله با کرونا ویروس با اجرای طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پویش در خانه بمانیم در جامعه سپاسگزاریم.

وی بیان کرد: باید تلاش شود تا از وضع موجود به معنای واقعی استفاده شود و با مهار و ریشه‌کنی کرونا ویروس، بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان گوشزد کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: اجرای دقیق پدافند غیرعامل در ابعاد پیش‌بینی، پیش‌گیری و مقابله با انواع تهدیدها در تسریع در ریشه‌کنی کرونا ویروس بسیار تأثیرگذار است.

کارخایی بیان کرد: الزام‌ها و اصول پدافند غیرعامل در تمام سطوح از سوی دستگاه‌های اجرایی با توجه به شیوع کرونا ویروس در استان سمنان در گام اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول