اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کشف ۱۹۳ هزار نخ سیگارقاچاق در محور یاسوج-اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف ۱۹۳ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۹۶۸ میلیون ریال از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۹۳ هزار نخ سیگارقاچاق در محور یاسوج-اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ "گودرز رستمی"در تشریح کشف ۱۹۳ هزار نخ سیگار قاچاق گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هماهنگی مرجع قضایی ، ماموران پاسگاه میمند با برنامه‌ریزی و کنترل و پایش محورهای عبوری یاسوج به اصفهان ،به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از داخل اتوبوس تعداد ۱۹۳ هزار نخ انواع سیگار قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در قسمتهای مختلف این اتوبوس جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ رستمی تصریح کرد : ارزش تقریبی محموله قاچاق و کشف شده،  ۹۶۸ میلیون ریال که در این رابطه، راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و اتوبوس حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا در پایان با تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و ارز، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول