اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری «رزمایش بخشش ایرانیان» با هدف کمک به محرمان و نیازمندان در ایلام

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف کمک به نیازمندان و محرومان، «رزمایش بخشش ایرانیان» در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

برگزاری «رزمایش بخشش ایرانیان» با هدف کمک به محرمان و نیازمندان در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان گفت: «رزمایش بخشش ایرانیان» با هدف کمک به محرومان و نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش که به صورت سراسری در سطح کشور در حال برگزاری است در استان ایلام نیز با هدف مشارکت افراد نیکوکار در زمینه دستگیری از محرومان و نیازمندان خصوصاً با هدف مقابله با ویروس کرونا آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه کمک‌های دولت برای کمک به محرومان و نیازمندان بسیار محدود است و از لحاظ دیگر مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا نیز وضعیت معیشتی مددجویان و نیازمندان را شدیدتر کرده است.

وی گفت: بنابراین در موقعیت کنونی مشارکت نیکوکاران در این رزمایش و در دستگیری بیشتر از نیازمندان ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در برنامه‌های مشارکتی دستگیری از نیازمندان و در جشن‌های با محوریت کمک به محرومان، مردم استان همواره سخاوت خود را نشان داده‌اند لذا در این رزمایش نیز بسیار امیدوار هستیم که مردم نوع دوست کشورمان و خصوصاً مردم استان ایلام باز هم سخاوت خود را نشان دهند و از این فرصت نیز برای کمک به نیازمندان استان بهره گیری کنیم.

موسی نژاد با اشاره به اینکه این روزها شاهد راه اندازی برخی پویش‌های مجازی در سطح این استان با هدف کمک به نیازمندان هستیم افزود: انتظار ما این است این پویش با هماهنگی و انسجام لازم شکل بگیرد و شاهد موازی کاری‌ها در این زمینه نباشیم چرا که اگر هماهنگی لازم وجود نداشته باشد تأثیر معکوس داشته و باعث بدبینی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به راه‌های مشارکت مردم استان در این رزمایش اشاره کرد و گفت: علاوه بر دفاتر و پایگاه‌های این نهاد در سراسر استان که هر لحظه آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان هستند، شماره حساب بانک ملی 000  608   300   0105،  شماره کارت 6037991899887719 بانک ملی، تلفن گویای 0968877 و نیز سامانه الکترونیکی نیکوکاری با شماره گیری #1 *084 * 08877* مربوط به این نهاد آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار و نوع دوست این استان است.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول