اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بسیجیان فلاورجان در قرارگاه معنویت به جنگ کرونا رفتند+تصویر

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: با توجه به شرایط خطیر کنونی و شیوع بیماری منحوس کرونا و لزوم همبستگی بسیج و سپاه بر اساس رسالت ذاتی خود، قرارگاه سلامت و معنویت در کنار قرارگاه دفاع بیولوژیک در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان تشکیل شد.

بسیجیان فلاورجان در قرارگاه معنویت به جنگ کرونا رفتند+تصویر

حجت‌الاسلام علی رئیسیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس فلاورجان از تشکیل قرارگاه معنویت و سلامت بسیج ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط خطیر کنونی و شیوع بیماری منحوس کرونا و لزوم همبستگی بسیج و سپاه بر اساس رسالت ذاتی خود، قرارگاه سلامت و معنویت در کنار قرارگاه دفاع بیولوژیک در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان تشکیل شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان افزود: اولین گام این قرارگاه تشکیل جلسات هماهنگی در کنار جلسات قرارگاه دفاع زیستی و بیولوژیک بوده و سپس چاپ و توزیع متن دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعای فرج و آیات دفع بلا و توزیع در بین بسیجیان، حضور در کارگروه شهرستان و تقدیر ازکارکنان و مدافعان سلامت بیمارستان شفا از اقدامات انجام‌شده دیگر این قرارگاه بوده است.

وی ادامه داد: ترغیب و تشویق بسیج طلاب برادر جهت حضور داوطلبانه برای ضدعفونی کردن اماکن و معابر شهرستان، تائید محتوای کلیه محصولات هشداردهنده و بهداشتی تولیدشده در خصوص ویروس کرونا، هماهنگی و پیگیری موارد مربوط در خصوص غسل، تدفین بیماران کرونا و قدردانی از کارکنان و کادر درمانی بیمارستان شفا و سرکشی از کارگاه‌های تولید ماسک توسط بسیجیان در سطح شهرستان بخشی دیگر از مأموریت‌های قرارگاه معنویت و سلامت بسیج فلاورجان است.

مسؤول قرارگاه معنویت ناحیه  مقاومت بسیج فلاورجان از اعلام آمادگی اعضای بسیج طلاب در راستای غسل و تدفین در گذشتگان کرونا خبر داد و گفت: تعدادی از اعضای بسیج طلاب فلاورجان  آموزش‌های لازم بهداشتی و دینی لازم را جهت غسل و تدفین متوفیان کرونایی را با حضور کارشناسان بهداشت و مسؤولان قرارگاه معنویت و سلامت گذراندند که در صورت اضطرار از این گروه نیز استفاده خواهد شد.

رئیسیان بیان کرد:حضور بسیجیان طلاب در بیمارستان شفا جهت روحیه دادن و پرستاری از بیماران کرونایی و همکاری در اقامه نماز میت برای متوفیان ناشی از بیماری کرونا از مأموریت‌های دیگر قرارگاه معنویت و سلامت ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان بوده است.

وی در پایان گفت: راه‌اندازی کاروان شادی شعبانیه، نورباران شهرها و روستاها، همکاری در امور فرهنگی مساجد به‌ ویژه بخش اذان در این روزهای کرونایی با توجه به شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی به همت بسیجیان شهرستان، و اجرای گروه سرود شهید آوینی بخش قهدریجان در محله‌های مختلف این  بخش را می‌توان از اقدامات دیگر این قرارگاه نام برد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول