اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بازدید امام جمعه شاهرود از نقاهتگاه بیماران کرونایی+ تصاویر

امام جمعه شاهرود با حضور در نقاهتگاه بیماران کرونایی این شهرستان از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

بازدید امام جمعه شاهرود از نقاهتگاه بیماران کرونایی+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، امام جمعه و رئیس کمیته مردمی و خیرین ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با حضور در نقاهتگاه شاهرود از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید که جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی از بخش‌های مختلف نقاهتگاه شاهرود بازدید و از برپایی این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

جواد رضوانی مسؤول نقاهتگاه شاهرود در این بازدید با بیان اینکه این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و اداره ورزش و جوانان برپا شده است، افزود: این نقاهتگاه ۱۰۷ تخت دارد و امکانات لازم این مرکز توسط نهادهای ذی‌ربط پشتیبانی شده و دارای پزشک، پرستار و نیروی خدماتی است.

وی با بیان اینکه مسؤولیت اجرایی این مرکز با ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و بسیج جامعه پزشکی است، گفت: از قبل از سال این مرکز راه‌اندازی شده است تا بتواند پشتیبانی برای کادر درمانی شهرستان باشد و بیمارانی که بهبود می‌یابند دوران نقاهت خود را در این مرکز بگذارند.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی شاهرود خاطرنشان کرد: تاکنون تعدادی از بیماران کرونایی در این مرکز نگهداری شده‌اند و تلاش ما بر این است تا بیماران با بهبودی کامل این مرکز را ترک کنند و اکثر افرادی که در این مرکز حضور یافته‌اند از مناطق دوردست شهرستان‌های شاهرود و میامی بوده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز با تقدیر از ایجاد این مکان و فضا در پشتیبانی از کادر درمانی و برای بهبود کامل بیماران کرونایی با بیان اینکه بسیج هر کجا وارد شد، کارش را به نحو شایسته انجام داد، افزود: امروز هم که نیاز جامعه مقابله با ویروس کرونا است، مجموعه بسیج و سپاه و مردم همه در کنار مسؤولان و نهادها در حال تلاش و کوشش هستند و باید از همه قدردانی کرد.

در راستای پشتیبانی از مراکز درمانی و بیماران کرونایی، نقاهتگاه شاهرود راه‌اندازی شده است تا بتواند در بهبود کامل بیماران کمک‌حال خانواده‌های آنان به‌ویژه خانواده‌های آسیب‌پذیر باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول