اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اهدای بیش از ۲۰ هزار قلم کالای پزشکی به بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: در بخش اول اهدا کمک‌های بخش خصوصی آذربایجان‌غربی به مدافعان سلامت تا کنون بیش از ۲۰ هزار قلم کالای پزشکی اعم از تب سنج، اکسی‌متر، دستکش معاینه، لباس یکبار مصرف پزشکی، شیلد صورت و ماسک به بیمارستان‌های استان اهدا شده است.

اهدای بیش از ۲۰ هزار قلم کالای پزشکی به بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی

حسن انتظار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه از روزهای ابتدایی آغاز این بیماری فعالین بخش خصوصی کشور با راه‌اندازی کمپین نفس فعالیت‌های خود را برای مقابله با بیماری کرونا را آغاز کردند، اظهار کرد: در بخش اول این پویش در آذربایجان‌غربی شش تب سنج لیزری و اکسی متر، ۲۰ هزار شیلد صورت، ۴هزار جفت دستکش معاینه، ۸۰۰ ماسک ویژه پزشکی و ۴۰۰ لباس یکبار مصرف به بیمارستان‌های پیرانشهر و خوی اهدا شده است.

ریس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه با بیان اینکه در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی برای مقابله با کرونا ویروس خط‌های تولید محصولات پزشکی استان به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند، افزود: تاکنون سه واحد تولیدی الکل طبی، ۱۱ واحد تولید محلول‌های بهداشتی، ۱۰ واحد تولید ماسک و یک واحد بزرگ تولید آب ژاول در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت هستند.

انتظار در پایان با آرزوی سلامت برای تمام کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، گفت: با هماهنگی فعالان بخش خصوصی یک عدد دستگاه سی.تی.اسکن و پنج عدد وینتیلاتور پرتابل در مرحله دوم به بخش درمان استان تا هفته آینده اهدا می‌شود تا در خدمات‌رسانی بهتر به بیماران کرونایی و تسریع روند درمان آنها تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول