اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

چاله و چوله‌های تبریز تمامی ندارد/وقتی آسفالت خیابان‌های تبریز لب به شکوه می‌گشایند

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با وجود کارخانه بزرگ آسفالت شهرداری در تبریز و کیفیت بالای آسفالت تولیدی این مجموعه نباید عمر آسفالت معابر تبریز کمتر از ۱۰ سال باشد.

چاله و چوله‌های تبریز تمامی ندارد/وقتی آسفالت خیابان‌های تبریز لب به شکوه می‌گشایند

عبدالله تقی‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه در سال جاری ۱۸۰ میلیارد تومان برای آسفالت رویه معابر تبریز اختصاص یافته است، اظهار داشت: این مقدار تقریبا ۳۵۰ هزار تن آسفالت را شامل می‌شود که ۲۲۰ هزار تن آن توسط کارخانه سازمان عمران تولید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر آسفالت تولیدی در این کارخانه برابر با استاندارد‌های تائید شده باشد و عملیات زیرسازی و احداث نیز مطابق با استاندارد‌ها انجام شود و مشکلی در حمل و پخش وجود نداشته باشد، باید حداقل عمر آسفالت تبریز بیش از ۱۰ سال باشد، متذکر شد: در سال‌های گذشته مردم از پایین بودن کیفیت آسفالت ناراضی بودند اما در سال ۹۹ با تضمینی که مدیرعامل سازمان عمران شهرداری و معاونت عمرانی شهردار داده‌اند حداقل عمر آسفالت‌‌ریزی‌های جدید ۱۰ سال خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک ضمن انتقاد از نحوه اجرای پروژه خیابان تازه تاسیس طبیعت در منطقه ولی امر به شهرک رشدیه همچنین کم‌‌کاری‌های صورت گرفته، تصریح کرد: هنوز ۶ ماه از افتتاح پروژه نگذشته که شاهد ترک‌برداری آسفالت و نشست در این خیابان هستیم.

وی افزود: هر چه سریع‌تر باید نسبت به شناسایی مقصران اقدام کرده و از مسببان مربوطه خسارت وارده به بیت‌المال را اخذ کرد.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز پیگیر مطالبه به حق شهروندان در  پروژه خیابان طبیعت خواهد بود و نتیجه به شهروندان اعلام خواهد شد.

آسفالت‌ریزی معابر تبریز از هفته آینده شروع می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نظارت بر آسفالت ریزی شهرداری تبریز در سال جاری افزایش یافته و عمر مفید آسفالت‌های ریخته شده در سال جاری حداقل ۱۰ سال بوده و از هفته آینده آسفالت‌ریزی معابر سطح شهر اجرا خواهد شد.
شهرام دبیری با بیان اینکه با وجود کارخانه پخت آسفالت سازمان عمران کیفیت آسفالت استفاده شده در معابر تبریز به حداقل عمر ۱۰ سال افزایش خواهد یافت گفت: باید در نحوه حمل و نقل و استفاده از آسفالت تولیدی نیز توجه کرد تا شاهد آسفالت‌ریزی با کیفیت در تبریز باشیم.

وی با اشاره به اینکه  سنگ‌شکن و معدن از نیاز‌های اساسی کارخانه پخت آسفالت شهرداری تبریز است، گفت: پیگیر هستیم تا این نیاز‌ها نیز رفع شود تا کیفیت آسفالت افزایش یابد.

عمر آسفالت‌ریزی تبریز حداقل به ۱۰ سال افزایش می‌یابد

معاون عمرانی شهرداری تبریز گفت: با تمهیداتی‌ برای تولید آسفالت در تبریز در نظر گرفته‌ شده است، کیفیت آسفالت‌ریزی افزایش خواهد داشت و تلاش می‌کنیم حداقل عمر آسفالت تبریز را به ۱۰ سال افزایش دهیم.

محمد‌حسین اسحقی یادآور شد: وظیفه همه ما خدمت به مردم در بالاترین کیفیت است، چنانکه تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود کیفیت آسفالت استفاده شده در معابر شهر تبریز را افزایش دهیم.

وی با اشاره به لزوم تهیه سنگ شکن و معدن ماسه برای کارخانه پخت آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز یادآور شد: در  شرایطی که اوضاع مالی شهرداری تبریز خوب نیست تمامی توان خود را برای تهیه سنگ‌شکن به‌کار گرفته‌ایم تا هر چه سریع‌تر این نیاز نیز برطرف شود.

بابک شریفی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز نیز در این باره متذکر شد: آسفالت تولیدی در کارخانه تمام اتوماتیک سازمان عمران تمام استاندارد‌های تعریف شده در کشور را دارد و سعی می‌کنیم تا با تولید آسفالت با کیفیت، حمل و نقل استاندارد و زیرسازی مناسب شاهد آسفالت قابل قبول در معابر شهر تبریز باشیم.

وی ادامه داد: اگر زیرسازی پروژه‌ها اصولی باشد و حمل آسفالت تولیدی با دستگاه فلاسک آسفالت صورت پذیرد با توجه به کیفیت آسفالت تولیدی شاهد عمر مفید حداقل ۱۰ سال خواهیم بود.

در سامانه «فارس من»  مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پیگیری  وضعیت اسفناک آسفالت خیابان‌های تبریز خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول