اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شناسایی و انهدام باند «جاعلان» اسناد و مدارک دولتی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ جعل اسناد عناوین دولتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

شناسایی و انهدام باند «جاعلان» اسناد و مدارک دولتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی با اعلام خبر انهدام باند جعل اسناد و عناوین دولتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: اعضای این باند قصد داشتند با ارتکاب کلاهبرداری و جعل اقدام به تملک مساحت قابل توجهی از اراضی مرغوب جزیره قشم کنند.

وی در ادامه افزود: متهمین اصلی دو برادر هستند که از طریق جعل عناوین و مجوز‌های دولتی و تهیه مهر مجعول افراد و مسئولین عالی رتبه کشور و ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی به کلاهبرداری اقدام می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: متهمین قصد داشتند از طریق جعل عنوان و نشان یکی از اعتاب مقدسه و ارائه اسناد مجعول با ارتکاب کلاهبرداری اقدام به تملک مساحت قابل توجهی از اراضی جزیره قشم کنند.

صالحی عنوان داشت: پس از گزارش ضابطان و به دستور مقام قضایی، متهمان دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها مهر‌های مجعول حدود ۷۰ دستگاه اجرایی، نظارتی، نظامی و مؤسسات مذهبی و همچنین مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات جعل کشف و ضبط شد.

وی همچنین یادآور شد: پس از تکمیل روند تحقیقات و صدور کیفرخواست این پرونده جهت صدور حکم به دادگاه ارسال شده است.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول