اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مسافران مجاز تاکسی‌های بوشهر سه نفر شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکسی‌ها اجازه سوار کردن بیش از سه مسافر را ندارند.

مسافران مجاز تاکسی‌های بوشهر سه نفر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید خورشیدی پیش از ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر اظهار داشت: منابع درآمدی دولت محدود بوده و با توجه به شرایط موجود محدود‌تر نیز شده است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مردم استان به رسم قدردانی از کادر درمان و کسبه‌ای که کار خود را تعطیل کردند و برای اینکه معیشت مردم آسیب نبیند، باید فاصله اجتماعی را رعایت کرده و  مشتری‌ها باید سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ادا کنند.


وی تصریح کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند، جدی و با پشتوانه قانونی اجرا خواهد شد و اصناف کم‌خطر با رعایت پروتکل‌ها بازگشایی خواهند شد و این به معنی عادی سازی شرایط نیست.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  بیان داشت: برای بازگشایی مشاغل پرخطر تصمیمی گرفته نشده و بنابراین در مورد آنها همچنان محدودیت وجود دارد.


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر با باز شدن اصناف و برداشته شدن موانع مسافرت در میان استان‌ها  و بازگشایی ادارات وارد فاز جدیدی از کنترل بیماری خواهیم شد که نقش مردم پررنگ‌تر خواهد شد.


سعید کشمیری نیز با اشاره به اینکه  تاکسی‌ها برای سوار کردن بیش از سه نفر مجاز نیستند افزود: رفتار مردم در روزهای آینده باید با حس مسئولیت‌پذیری بیشتری باشد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: عدم وجود بیمار در این دو یا سه روز گذشته ماحصل رفتارهای پیشگیرانه دو هفته قبل بوده است و طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی ففط با تغییر رفتار با تاکید سه عنصر دانش، نگرش و عملکرد قابل اجراست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول