اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع 100 هزار بسته افطاری بین اقشار کم بضاعت مشهد در ماه مبارک رمضان

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان رضوی گفت: در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای مشارکت فعال در رزمایش «خدمت مؤمنانه»، آستان قدس رضوی تهیه و توزیع 100 هزار بسته افطاری را برای اقشار بی‌بضاعت حاشیه‌ شهر مشهد در دستور کار قرار داد.

توزیع 100 هزار بسته افطاری بین اقشار کم بضاعت مشهد در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، امین بهنام، اظهار کرد: 100 هزار بسته افطاری برای استفاده خانواده‌های کم برخوردار حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان رضوی با بیان اینکه هر سبد برای مصرف یک هفته هر خانوار دیده شده، ادامه داد: این بسته‌ها شامل اقلامی چون شیر پاستوریزه، خرما، پنیر، حلوا ارده و نشاسته برای استفاده در وعده افطار خانواده‌های تحت پوشش طرح است.

به گفته وی، مراحل تهیه و تأمین مواد غذایی از 27 فروردین ماه آغاز شده و پس از آماده‌سازی بسته‌ها تا آستانه ماه مبارک رمضان توسط کانون‌های خادمیاری محله‌ای توزیع می‌‌شود.

یادآور می‌شود، آستان قدس رضوی در طرح حمایتی دیگری ویژه ماه مبارک رمضان، آماده‌‌سازی 50 هزار بسته مواد غذایی را برای مصرف در وعده سحری نیازمندان مشهدی در دست اقدام دارد.

پیش از این نیز در دو طرح مناسبتی توسط این مجموعه، 50 هزار بسته کمک‌معیشتی شامل مواد غذایی و لوازم بهداشتی در میان خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر توزیع شده است.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول