اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

نیروهای بومی شرکت «جهانپارس» به فعالیت خود ادامه می‌دهند

فرماندار مهران گفت: نیروهای بومی شرکت جهانپارس با رعایت اصول و ضوابط بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

نیروهای بومی شرکت «جهانپارس» به فعالیت خود ادامه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان «اخراج ۳۲٠ کارگر بومی سایت نفتی «آذر» در مهران 1 روز قبل از عید» اولین جلسه فوق العاده کمیسیون کارگری شهرستان مهران به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادستان و مسوولان شرکت‌های نفتی این شهرستان برگزار شد.

در این راستا در پایان جلسه اسد قاسمی فرماندار شهرستان مهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: این جلسه به منظور تعیین تکلیف نیروهای بومی شهرستان مهران برگزار شد و از رئیس هیئت مدیره شرکت جهانپارس درخواست شد در شرایط کنونی جهت تعدیل نیروهای بومی تعجیل نکند.

وی افزود: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد تا پایان پروژه شرکت جهانپارس، نیروهای بومی شهرستان مهران و استان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

فماندار مهران ادامه داد: برای اجرای این مصوبه کارگروهی تخصصی با حضور نماینده دادستان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، بهداشت و درمان و نماینده فرمانداری تشکیل می‌شود.

قاسمی در پایان اظهار کرد: همچنین مقرر شد شرکت‌های نفت و گاز شهرستان بر اساس ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه که اولویت استخدام نیروهای کارگری با کارگران بومی است، از بکار گیری کارگران غیر بومی پرهیز کنند، در غیر اینصورت برابر ضوابط قضایی با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۹۷۰۸۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول