اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انهدام باند سارقان و کشف خودرو مسروقه یکی از نهادهای دولتی در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از انهدام باند 3 نفره سارقان و کشف خودرو مسروقه یکی از نهادهای دولتی در کمتر از 12 ساعت خبرداد.

انهدام باند سارقان و کشف خودرو مسروقه یکی از نهادهای دولتی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل مشایخ اظهار کرد: در پی وقوع سرقت یک‌دستگاه خودرو سواری متعلق به یکی نهادهای دولتی در شهرستان بندرعباس، پیگیری ویژه موضوع در دستور کار مأموران انتظامی و تیم‌های عملیاتی کلانتری‌های شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات گسترده و گشت زنی هدفمند، اعضای 3نفره باند سارقان را شناسایی و در کمتر از 12 ساعت از وقوع سرقت و هنگامی که اعضای این باند قصد سرقت یکدستگاه خودرو دیگر را داشتند، متهمان را حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

این مسؤول انتظامی تصریح کرد: با توجه به اعترافات متهمان و در بازرسی از مخفیگاه آنان،  سه دستگاه خودرو مسروقه از جمله خودروی سرقت شده از یکی از نهادهای دولتی به همراه سه قبضه اسلحه جنگی و مهمات مربوطه و انواع مدارک هویتی مالباختگان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، از عموم شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول