اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تولید روزانه ١٠٠٠ ماسک در کارگاه جهادی کامفیروز

مدیر کارگاه تولید ماسک سردار سلیمانی کامفیروز گفت: کارگاه تولید ماسک کامفیروز با حضور بانوان جهادگر موفق شده تاکنون 10 هزار ماسک تولید و توزیع کند.

تولید روزانه ١٠٠٠ ماسک در کارگاه جهادی کامفیروز

میرباقری در گفتگو با خبرنگار فارس در کامفیروز گفت: قرارگاه جهادی شهید سردار سلیمانی تحت نظارت دفتر امام جمعه جهت عملیاتی نمودن شعار جهش تولید، با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در کامفیروز، موفق به تولید روزانه ۱۰۰۰ ماسک توسط بانوان مومن و خدوم کامفیروزی شده است .

میرباقری اشاره به اینکه هدف اصلی این کارگاه تامین ماسک افراد در معرض خطر و نیازمندان است، افزود: این مرکز با اخذ مجوز از شبکه بهداشت و با رعایت تمام ضوابط بهداشتی راه اندازی و هم اکنون با مشارکت مردم نوع‌دوست و پرتلاش کامفیروزی روزانه در دو شیفت مشغول به خدمت‌رسانی بوده که حاصل تلاش آنها تاکنون تولید ده هزار ماسک است.

مدیر کارگاه تولید ماسک کامفیروز با اشاره به این که این کارگاه مردمی و بدون حمایت دستگاه‌های دولتی اداره می شود، گفت: کارگاه تولید ماسک ضمن اینکه به صورت مستمر توسط اعضای شبکه بهداشت و قرارگاه، ضدعفونی می‌شود، تمام ماسک‌های تولیدی نیز پس از اتمام در دستگاه مخصوص جهت میکروب‌زدایی قرار گرفته و پس از آن به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.

میرباقری اظهار داشت: کارگاه خیرین کامفیروز، با مراکز و بیمارستان‌های سراسر استان که درگیر با کرونا ویروس هستند و نیاز به ماسک دارند، اماده هر گونه همکاری می باشد.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول