اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنگنده‌های سعودی ۱۵ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند

جنگنده‌های ائتلاف سعودی از صبح امروز (جمعه) 15 مرتبه مناطق مختلف شمال شرق یمن را بمباران کردند.

جنگنده‌های سعودی ۱۵ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع یمنی خبر دادند که جنگنده‌های سعودی از صبح امروز پیوسته در آسمان یمن به پرواز درآمده  ۱۵ مرتبه دو استان «الجوف» و «مأرب» در شمال شرق این کشور را بمباران کردند.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، شهرستان «مجزر» در استان مأرب دو مرتبه و شهرستان «مدغل» در همین استان نیز شش مرتبه هدف حملات هوایی قرار گرفتند.

در استان الجوف نیز جنگنده‌های ارتش سعودی، شش مرتبه شهرستان «مدغل» و سه بار نیز شهرستان «الحزم» را بمباران کردند. شهرستان‌های «خب» و «الشعف» نیز چهار مرتبه بمباران شد.

این مقدار حملات هوایی در عرض چند ساعت، در حالی است که ائتلاف سعودی مدعی است در شرایط آتش بس قرار دارد. در حالی که یک هفته از اعلام آتش‌بس ادعایی عربستان در یمن می‌گذرد؛ اما به گفته «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، در عرض یک هفته گذشته ائتلاف سعودی ۲۳۰ مرتبه حمله هوایی و ۳۲ مرتبه نیز دست به عملیات زمینی در خاک یمن زده و هیچ نشانه‌ای از آتش‌بس وجود ندارد. (جزئیات بیشتر)

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن نیز گفته است که وقایع میدانی حال حاضر در  شرایط ادامه محاصره یمن عملا ثابت می‌کند که ادعای آتش بس فقط یک نمایش تبلیغاتی است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول