اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

نقش پررنگ ارتش درمقابله با کرونا و بلایای طبیعی بر عزّت آنان افزوده است

بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای به‌مناسبت روز ارتش تأکید کرد: نقش پررنگ رزم‌آواران ارتش در مقابله با بلاهای طبیعی و در میادین مبارزه با ویروس منحوس کرونا بر عزت و افتخارات آنان افزوده است.

نقش پررنگ ارتش درمقابله با کرونا و بلایای طبیعی بر عزّت آنان افزوده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنَّ جُنْدَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ _صافات ۱۷۳

در تاریخ ۴۱ ساله ی انقلاب اسلامی حضور درخشان و پر صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح نشان از نقش آفرینی مجاهدانه، دلیرانه و مسئولانه ی این نهاد انقلابی در روز ها و صحنه های حساس ایران اسلامی دارد.

نقش پر رنگ رزم آواران سلحشور ارتش در مقابله با بلاهای طبیعی و در میادین مبارزه با ویروس منحوس کرونا بر عزت و افتخارات آنان افزوده و ارتش قهرمان را بیش از پیش در کنار مردم شریف ایران قرار داده است.

حال که چهار دهه از درایت و اقدام هوشمندانه رهبر راحل و معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) مبنی بر حفظ و حمایت همه جانبه و راهبردی از ارتش می گذرد؛ با حضور موثر این نهاد در عرصه های مختلف خاصه دستیابی به فناوری های نوین و دستاوردهای علمی و نظامی، احساس ضرورت به حفظ، رشد و کمک به پیشرفت این مجموعه را با تاسی از مکتب سلیمانی ها و صیاد ها بیشتر نموده و مهری است بر دهان آنانی که درصدد تضعیف و حتی انحلال این نیروهای متعهد و مکتبی بوده و هستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام ارتش انقلابی، روز ۲۹ فروردین را ضمن قدردانی از این مجاهدان حماسه ساز به آحاد رزمندگان غیور ارتشی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوار است با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی سعادتمند،موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول