اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سپاه، پاسدار واقعی انقلاب بوده است

امام جمعه شهرکرد گفت: سپاه در عرصه امنیتی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی و ... به خوبی ورود کرده است و هرکجا انقلاب به کمک نیاز داشته سپاه و بسیج در خط مقدم بوده‌اند و به راستی پاس دار انقلاب بودند.

سپاه، پاسدار واقعی انقلاب بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز پیام هفته خود با اشاره به اهمیت ماه شعبان در تقویت تقوای فردی، گفت: ماه شعبان ماه پیامبر(ص) است و فرصت خوبی بود که بتوان با آمادگی کامل وارد ضیافت الهی در ماه رمضان شویم.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: خداوند متعال دنبال بهانه است که در ماه مبارک رمضان بهشت را به بندگان خود بدهد؛ تلاوت قرآن ویژه، تامل در قرآن، عبادت‌های خالصانه، انفاق‌های ویژه و ... از جمله مواردی است که با توجه به آنان در ماه مبارک می‌توان نظر پرودگار را جلب کرد.

خروجی رزمایش کمک مؤمنانه باید لبخند بر چهره مردم باشد 

وی با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در کشور توضیح داد: برخی از مردم پس از شیوع ویروس کرونا و اثرات آن در جامعه آسیب دیدند، برخی آسیب روحی و روانی، برخی آسیب اقتصادی و معیشتی، برخی آسیب‌ها جسمی و ...؛ توجه به این آسیب‌ها اهمیت این رزمایش را مشخص می‌کند.

نکونام مواسات را یکی از سخت‌ترین تمرین‌های مبارزه با هوای نفس دانست و افزود: مواسات به این معناست که انسان مؤمن سایر افراد جامعه را هم در حد خود بالا بکشد و این یکی از زیبایی‌های خاص اسلام است.

وی با اشاره به اهمیت این رزمایش در شرایط کنونی کشور توضیح داد: این رزمایش که به دستور رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است یکی از مواردی است که باید با همدلی و اتحاد همه متولیان در چارچوب یک قرارگاه مرکزی انجام شود و یادمان باشد هدف از این رزمایش به جا گذاشتن خاطره خوب در ذهن نیازمندان و آسیب‌دیدگان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تذکر مجدد در خصوص اتحاد متولیان در قرارگاه مرکزی کمک مؤمنانه تشریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه انفاق، ماه بخشش، ماه گذشتن از دنیا و ماه ارزش‌هاست، باید این قرارگاه مرکزی بتواند کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کند و با ظرافت تمام آن را با رعایت عدالت به دست نیازمندان برساند.

سپاه، پاس دار واقعی و حقیقی انقلاب بوده است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز تاسیس سپاه توضیح داد: آثار و برکات سپاه در تمام این مدت انقلاب به خوبی و به وضوح دیده شده است، سپاه در عرصه امنیتی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی و ... به خوبی ورود کرده است و هرکجا انقلاب به کمک نیاز داشته سپاه و بسیج در خط مقدم بوده‌اند و به راستی پاس دار انقلاب بودند.

وی به سالروز گرامی‌داشت ارتش هم اشاره کرد و بیان کرد: ارتش هم جزو افتخارات انقلاب اسلامی است و ما در همین ویروس کرونا دیدم که چگونه ارتش جمهوری اسلامی بدون منت توان خود را به عرصه آورد و برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد؛ امروز ارتش جمهوری اسلامی به برکت حضور نیروهای انقلابی و جان برکف جزو افتخارات انقلاب محسوب می‌شود.

کرونا چهره کثیف سردمداران غربی را نشان داد

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به اتحاد سپاه و ارتش برای مقابله با دشمنان مستکبر اشاره کرد و گفت: امروز این ویروس منحوس به خوبی پرده از چهره کثیف غرب برداشت و به خوبی وحوشت چهره‌های کروات‌زده و اتوکشیده غربی را در مواجهه با این ویروس برملا شد.

نکونام ادامه داد: در کشور جمهوری اسلامی ببینید همه مردم پای کار آمده‌اند و متحد شدند برای شکست این ویروس، برخی با مال‌شان، برخی با جانشان و برخی با تخصص‌شان برای خدمت به جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول