اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دستور جلسات کمیسیون‌های مجلس| بررسی تبعات کرونا در کمیسیون امنیت ملی

بررسی آثار کرونا بر امنیت داخلی و خارجی در کمیسیون امنیت ملی و همچنین حضور وزرای صمت و کار در کمیسیون صنایع برای بررسی مشکلات ناشی از کرونا در نظام تولیدی بخشی از دستور جلسات هفته آتی کمیسیون‌های تخصصی مجلس است.

دستور جلسات کمیسیون‌های مجلس| بررسی تبعات کرونا در کمیسیون امنیت ملی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور جلسات هفته آتی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از روزهای شنبه لغایت چهارشنبه (30 فروردین تا 3 اردیبهشت) اعلام شد.

حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست چهارشنبه 3 اردیبهشت کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، بررسی لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی و اصلاح محدوده سه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی در کمیسیون اقتصادی در روز سه‌شنبه 2 اردیبهشت و همچنین بررسی آثار و تبعات ویروس کرونا بر امنیت داخلی و خارجی با حضور مسئولین ذی‌ربط در روز سه‌شنبه 2 اردیبشهت و در کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی بخشی از دستور کاراهای هفته آتی وکلای ملت در مجلس است.

بررسی طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز شنبه 30 فروردین در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و همچنین بررسی راهکارهای برخورداری کادر پزشکی و پرستاری که در مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند از مزایای قانون جامع ایثارگران و بررسی اصلاح قانون اساسنامه جمعیت هلال‌احمر در روز دوشنبه 1 اردیبهشت در کمیسیون بهداشت و درمان بخش دیگری از دستور کارهای این کمیسیون‌ها است.

رضا رحمانی وزیر صمت و محمد شریعتمداری وزیر کار روز سه‌شنبه 2 اردیبهشت در کمیسیون صنایع و معادن حاضر شده و به همراه اعضای این کمیسیون مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در نظام تولیدی کشور را بررسی خواهند کرد.

برای مشاهده جزئیات دیگر دستور کارهای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته آینده اینجا (     ) را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول