اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع بیش از 150 بسته معیشتی توسط هلال احمر زنجان برای نیازمندان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: بیش از 150 بسته معیشتی اعم از مواد غذایی، بهداشتی و ضدعفونی توسط هلال احمر برای خانواده‌های کم برخودار در روستاهای محروم و دور افتاده این شهرستان در قالب پروژه محرومیت زدایی توزیع شد.

توزیع بیش از 150 بسته معیشتی توسط هلال احمر زنجان برای نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، عبداله اسکندری با اشاره به اجرای طرح «همای رحمت» اظهار کرد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از خصلت‌های مومنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان در کنار سایر اعمال دینی یکی از برجسته‌ترین عبادت‌های مورد تاکید در دین مبین اسلام است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: در این راستا با همت داوطلبان و خیرین این شهرستان بیش از 150 بسته معیشتی، بهداشتی و ضدعفونی به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا در پنج روستای ابراهیم آباد، گلیجه سفلی، طرازوج، علی آباد شرقی و گوزلجه توزیع شد.
اسکندری افزود: ارزش ریالی این بسته‌های غذایی بیش از 250 میلیون ریال بود. 
وی اضافه کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، کنسرو لوبیا و ماهی، ماکارونی، سویا، قند، شکر، نمک، مربا، انواع حبوبات، چای، رب گوجه فرنگی و رشته بود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: بسته‌های بهداشتی نیز شامل پودر لباسشویی، صابون، مایع دستشویی، ظرفشویی، شامپو و بسته ضدعفونی نیز شامل محلول ضدعفونی دست و ماسک بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول