اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سفارت ایران در ایتالیا: پرواز امشب رم به تهران به تعویق افتاد

سفارت ایران در ایتالیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل مشکلات پیش آمده پرواز امشب رم به تهران به تعویق افتاده است.

سفارت ایران در ایتالیا: پرواز امشب رم به تهران به تعویق افتاد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت ایران در ایتالیا دقایقی پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پرواز امشب (جمعه) از مقصد رم به تهران برای بازگشت دانشجویان ایرانی به تعویق افتاده است.

قرار بود این پرواز که پیش از این به دلایل برخی از مسافران پرواز چهارشنبه و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات قرنطینه لغو شده بود، امشب انجام شود.

در اطلاعیه سفارت ایران در رم آمده است: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم پرواز امروز جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹، به اطلاع می رساند به دلیل مشکلات پیش آمده پرواز روز جاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به تعویق افتاده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: موضوع از سوی این سفارت در دست پیگیری قرار داشته و امید می‌رود به زودی با رفع مشکل پرواز انجام شود. با هماهنگی انجام پذیرفته، شرکت ایران ایر مسافران محترمی را که امکانات اقامتی ندارند در هتل اسکان خواهد داد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا عصر امروز اعلام کرده بود که پرواز فوق العاده شماره ۷۳۸ روز جمعه مورخ ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ در ساعت ۹ شامگاه روز جمعه (به وقت محلی) عازم تهران خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده بود: کلیه مسافران محترم باید برگه‌های اظهارنامه بهداشتی را که قبلا طی اطلاعیه های قبلی در کانال تلگرامی سفارت قرار داده شده است تکمیل و امضا کرده و در مبادی خروجی تحویل دهند.

در این اطلاعیه تاکید شده بود که از سوار شدن افرادی که فرم های مورد نظر را تکمیل و امضا نکرده اند، جلوگیری به عمل خواهد آمد. 

به گزارش فارس، سفارت ایران در رم پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که پرواز امروز جمعه ایران ایر برای بازگردندان دانشجویان ایرانی به دلیل رفتارهای نامناسب عده‌ای از مسافران بازگشتی با پرواز قبلی و عدم تمکین به پروتکل‌های بهداشتی و مقررات قرنطینه، لغو شده است.(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول