اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فراخوان هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامتم»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذرزبایجان‌شرقی گفت: فراخوان هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامتم» با هدف تجلیل از فرزندان کادر درمانی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منتشر شد.

فراخوان هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامتم»

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی بینش اظهار داشت: این فراخوان هنری و ادبی به‌منظور جمع‌آوری خاطرات فرزندان کادر درمانی استان از دوران حضور شبانه‌روزی والدین خود در بیمارستان‌ها برای درمان بیماران کرونایی منتشر شده است.

وی، تجلیل از این گروه کودکان و نوجوانان و انتشار کتابچه خاطرات برگزیده و منتخب آنان در این ایام را از دیگر اهداف انتشار این فراخوان عنوان کرد.

بینش تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز این برنامه فرهنگی را برگزار می‌کند که طی آن فرزندان کادر درمانی استان در قالب نقاشی، خاطره‌نویسی و تک جملات ادبی به ارائه خاطرات و ایده‌های خود در باره دوران مبارزه با بیماری کرونا و نقش والدین خود در این دوران می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه از علاقمندان تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق فضای مجازی به شماره تلفن ۰۹۳۷۷۵۹۷۴۷۴ و یا به آدرس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی (چهارراه لاله- بلوار ۱۲فروردین) ارسال کنند.
 

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول