اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

مسابقات تنیس لاور کاپ لغو شد

مسابقات تنیس لاور کاپ در بوستون به دلیل کرونا لغو شد.

مسابقات تنیس لاور کاپ لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات تنیس لاور کاپ (مسابقاتی که در بخش مردان بین یک تیم اروپایی و یک تیم از نقاط دیگر جهان برگزار می‌شود) امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

گاردن بوستون قرار بود روزهای 25 تا 27 سپتامبر (4 تا 6 مهر) میزبان این رقابت ها باشد. مسابقات تنیس آزاد فرانسه که دوباره برنامه‌ریزی شده، در این تاریخ برگزار خواهد شد.

مسئولان برگزاری اعلام کردند لاور کاپ امسال برگزار نمی‌شود و سال آینده در بوستون این تورنمنت را پیگیری خواهند کرد. تاریخ جدید 24 تا 26 سپتامبر 2021 (2 تا 4 مهر 1400) است.

تونی گادسیک رئیس برگزاری مسابقات در این باره اظهار داشت: ما نیاز داشتیم تصمیم جدیدی را درباره رویدادهایمان بگیریم. می‌دانیم هواداران علاقمند ما ناراحت خواهند شد که باید یک سال دیگر برای این تورنمنت صبر کنند.

وی افزود: می‌خواستیم به هواداران، بازیکنان، اسپانسرها و رسانه‌ها این اطمینان را ایجاد کنیم. از همه آنها به خاطر سخت‌کوشی، حمایت و فداکاری‌شان تشکر می‌کنیم. منتظریم که روزهای خوشی را به بوستون بیاوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول