اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

حمایت بنیاد مستضعفان از ۱۵ هزار خانوار کارگران فصلی مازندران

رئیس بنیاد مستضعفان از حمایت نقدی این بنیاد از ۱۵ هزار خانواده کارگران فصلی و نیازمند استان مازندران خبر داد.

حمایت بنیاد مستضعفان از ۱۵ هزار خانوار کارگران فصلی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح با اشاره به درخواست استاندار مازندران برای حمایت از کارگران فصلی و اقشار آسیب‌پذیر این استان، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور و آسیب دیدن بسیاری از مشاغل و همچنین افزایش فشار اقتصادی بر اقشار آسیب‌پذیر، با درخواست استاندار مازندران، مقرر شد برای 15 هزار خانوار نیازمند از جمله کارگران فصلی و دهک‌های پایین این استان هدیه نقدی حمایتی در نظر گرفته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: طبق تصمیم اتخاذ شده، قرار شد برای این عزیزان، هدیه‌ای 5 میلیارد تومانی از سوی بنیاد مستضعفان در نظر گرفته شود و در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد تا با مدیریت این نهاد به این عزیزان تقدیم شود.

وی گفت: بنیاد مستضعفان در این مدت تلاش کرده با بهره‌گیری از امکانات مردم عزیز کشور که در اختیار این بنیاد قرار دارد، برای مقابله با کرونا و همچنین جبران تبعات اقتصادی شیوع این بیماری، استفاده کند و در هماهنگی با دولت، اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه را مورد حمایت قرار دهد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول